Terug naar overzicht
In Antwerpen is er wel een winkel die verhuurt: de website van deze winkel is www.ziri.be
Hey MarijkeFarah Love in ZwijndrechtSilvie Katwijk en Groningen - Nederland (is wel een redelijke eind van Mechelen denk ik)GroetjesVéronique
Hey,Ik heb het mijne ook gehuurd, en ben zéér tevreden over de mensen. Ik wil hen dan ook ten zéérste aanbevelen: budgetbruidskleding.nl In Heinkenszand, ongeveer een halfuurtje van Antwerpen.Toen ik vorige week twijfelde mocht ik zonder problemen gewoon even mijn kleed terug gaan aandoen, ter bevestiging. Ze hebben ook meer kleedjes dan er op de site staan, want het mijne stond er ook niet op. Dit is tenminste budgetvriendelijk trouwen!!Veel plezier en doe ze de groetjes van mij!Inge 25/04/2009
Hey daar,voordat ik zou gaan zien om een kleed te huren, zou ik eens langsgaan bij farah love in zwijndrecht of Jagre in Antwerpen. Dit zijn winkels waar je het goedkoopste (denk ik toch) een kleed kunt kopen. Ik heb juist de kleedjes bekeken op die hollandse site en er staat een kleedje op dat ik gepast heb bij farah love. Het koste in de winkel 700 euro (voor pasmodel) en voor het te huren kost het 6???. Kan je het dan al beter niet kopen en achteraf verkopen? Er zijn zelfs mensen die van hun bruidsjurk achteraf een doopkleedje maken voor hun kinderen.GroetjesImke
Neem even contact op, Ik heb hele mooie kleedjes hangen : 300 €reinhilda@deblauwvoet.beJe mag natuurlijk ook altijd bellen : 0495/32 37 10
dank u allemaal voor de goede tips . nu weet ik al waar ik eens kan gaan kijken . dank u groetjes marijke
Hoi Marijke,mocht je eventueel interesse hebben in mijn trouwkleed? Ik verkoop het tweedehands, eind augustus zijn wij getrouwd, is direct professioneel gereinigd en ziet eruit als nieuw!!!Heb er ontzettend veel succes mee gehad!!!Groetjes, Ruth
Hoi Marijke,hierbij geef ik je m'n gegevens door voor eventueel foto's en/of passen...0495/164.332dalailama@telenet.beGroetjes Ruth