Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

CANARISCHE EILANDEN

22-11-2008 8:00:20
Hey allemaal,

Ik en mijn verloofde (het blijft toch raar klinken) trouwen op 4 april en zouden graag naar de canarische eilanden gaan. Welk canarisch eiland raden jullie me aan en wat is jullie ervaring geweest met de hotels daar?

Een dikke merci

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 897

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-11-2008 10:43:24

kijk eens op www.zoover.nl of www.tripadvisor.com

daar zie je heel veel reacties van mensen over hotels en bestemmingen

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik22-11-2008 13:03:19

Hoi Imke,

wij zijn 2 jaar geleden in Fuerteventura geweest en het was écht de mooiste bestemming waar ik tot nu toe al geweest ben. Ik heb de indruk dat dit het minst toeristische eiland is, maar dat weet ik niet zeker. Je moet maar eens kijken op onze site, daar staan enkele foto's, en als je wil kan ik er nog wat meer doormailen!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik22-11-2008 13:10:14

Wij zijn naar tenerife en la gomera geweest... Op La Gomera hadden we echt een prachtig hotel, met een supergoed restaurant (terras dat uitkijkt op de zee, heerlijke keuken,...)...
Wij hebben geen auto gehuurd en da's wel jammer want het binnenland schijnt prachtig te zijn qua natuur...
Groetjes

caroline
18-7-2009
 Meld misbruik22-11-2008 13:17:28

Als je naar Gran Canaria gaat zou ik je hotel Lopesan Costa Meloneras aanraden!!! Wij zijn er vorige zomer geweest, het mooiste hotel in gran Canaria!!!

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-11-2008 22:22:57

Hey Imke,

Ik ben net terug van Fuerteventura en vond dit een superleuke bestemming!
Is inderdaad niet supertoeristisch maar een prachtstrand aan Jandia.
Hotels die zich in Jandia bevinden: Riu Calypso, Riu Palace, Iberostar Fuerteventura Park & Palace en Gaviotta, Barcelo Jandia.
Zeker aan te raden hoor!

Ook Gran canaria is een leuke bestemming, daar kan ik RIU Palace Meloneras aanraden!

Meer info mag je altijd vragen op travelangelke@yahoo.com

groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik23-11-2008 14:02:38

Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd in gran canaria. Echt super! Ons hotel was een echte aanrader , helemaal niets op aan te merken. Dit is de naam lopesan costa meloneras in maspalomas gran canaria. Playa del ingles, ook in gran canaria zou ik persoonlijk niet naatoe gaan , heel druk!

eva
26-10-2008
 Meld misbruik24-11-2008 13:30:48

wij zijn naar La Palma geweest en waren echt onder de indruk van het eiland! Het leuke van La Palma is dat je zo veel verschillende vegetaties zo dicht bij elkaar hebt. Op een uurtje rijden ben je van een tropisch strand met palmbomen en cactussen, in een subtropisch regenwoud met watervalletjes en prachtige vlinders. Nog een uurtje verder loop je boven de wolken op de rand van een vulkaan, wat echt een ongelooflijke ervaring is! Van de vulkanen was ik persoonlijk het meest onder de indruk.
Nog een bonus voor La Palma is dat je uren kan wandelen en geen mens tegen komt! Er zijn ook mooie hotels en 2 steden, maar vooral de natuur is echt indrukwekkend daar. Je moet echter wel een auto hebben om op de mooie plekjes te geraken, want openbaar vervoer is niet echt stipt. :-)
Wij hebben onze reis gepland met de mensen van deze website:
http://www.oceaanzicht.nl/
Zij kennen het eiland op hun duim, regelen alle verblijfplaatsten en een auto als je wil. Wij kregen ook een boekje met dingen die te doen waren, restaurants ed rond de B&B's waar we verbleven, zodat we nooit lang moesten moesten zoeken naar iets. Heel handig!
Echt een aanrader wat ons betreft!

groetjes,
eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...