Terug naar overzicht
Hey,Ik ben deze zomer naar een huwelijksfeest geweest in de parel en ik zou daar zelf nooit mijn feest doen. Het eten was niet mooi gepresenteerd op het bord, het was er precies opgesmeten. Tijdens de speech stond de muziek van de radio in de zaal luid waardoor we degene die de speech voerde, niet begrepen. En het dessertbuffet trok ook op niks. En de huwelijkstaart werd niet eens naar voren gebracht zodat we ze konden bewonderen voor ze aangesnedeen werd. De taart werd direkt naar de apparte ruimte gebracht waar de rest van het dessertbuffet stond en het koppel moest dan naar daar gaan om de taart aan te snijden. Maar niemand kon dit dan bewonderen want ze waren afgezonderd van de rest.Het is daar echt tegengevallen. Grtjes
oei, begin een beetje bang te worden!wij hebben onze zaal daar geboekt voor ons trouwfeest in septembergrtjs
Ik heb ondertussen al een paar mensen uit de buurt uitgevraagd en de meeste zijn toch wel heel positief en ook op deze site zijn er reeds eerder reacties verschenen over de parel en deze waren eigenlijk ook wel goed. We zien dus wel. Wij gaan deze namiddag langs...
En lien,Is het goed meegevallen??groetjes
Ik heb er ook al een trouwfeest meegemaakt; ik vond het ook niet goed, het eten was niet lekker en dat vind ik toch wel belangrijk op een feest. De muziek was ook niet goed (maar daar kan de Parel niet aan doen)Het dessertbuffet vond ik wel lekker, de organisatie daarentegen; hele lange file voor het buffet en inderdaad spijtig dat het gescheiden is van de rest van de zaal.Groetjes,
Hey An,we zijn langs geweest en ik vond het wel best oké, maar als ik de reacties hier zo wat lees, krijg ik toch een beetje bang.Wat ik wel vind,is dat alles toch vrij duur is met alle mogelijke forfaits die je vrijblijvend kan nemen... Wij twijfelen nog serieus en gaan nog andere zalen bezoeken... Iemand al naar feestzalen De Vos in Ninove geweest voor een trouwfeest? Laat maar weten. Wij zijn nog volop op zoek...
hey Lien,Je zal altijd en overal wel een negatieer ve en positieve reactie vinden! (denk ik)Ik waag het er in ieder geval op.In de vos is mijn collega haar trouwfeest geweest ze is wel goedkoper ma ik vind ze ze niet gezellig maar dat is ieder een mening he.Voor ons zou het komen op een 72 p/p all inn en als je dat vergelijkt in de streek zitten we gemiddeld.Groetjes
Net zoals An wordt ons trouwfeest gegeven in de Parel, we zijn er al meerdere keren gaan eten en het eten is echt lekker en mooi gepresenteerd.We hebben er zelfs al een doopfeest gehad en wij hadden geen reden tot klagen, lekker eten, vriendelijke service en een gezellige zaal!