Nu Online
Momenteel zijn er 548 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed, is het wel mooi?!

22-11-2008 13:34:32
Hallo, bruidjes in spe. Ik heb twee weken terug mijn trouwkleed gekozen. Ik heb het met volle overtuiging gekozen. Ik weet ook dat het mooi was! Toch begin ik al te twijfelen, zal het wel mooi zijn, niet te simpel,...
Hebben jullie dit ook of ben ik de enige?

caroline
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 892

Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik22-11-2008 13:45:35

hoi, je bent zeker niet alleen ik had dit ook nu ik mijn kleed nog eens heb gezien ben ik er zeker van dat dat het gene is dat ik wil.
Het zijn wel wij die het mooi moeten vinden en niemand anders het is onze dag.

liesbeth

Meld misbruik22-11-2008 13:54:07

Hallo,

Niet aan twijfelen. Ik vreesde hier ook voor maar ik heb het onlangs terug aangehad om het aan te passen: het is een simpel kleed met niet teveel frullekes,... maar wel een heel mooi. als je het gekozen hebt in volle overtuiging mag je er niet aan twijfelen. Simpel kan ook heel mooi zijn!

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik22-11-2008 13:58:59

Hallo Caroline,

Ik heb ook een twijfel moment gehad. Maar ik had van mij een foto gertrokken in de winkel met het kleed aan. En als ik dan eens twijfel dan Kijk ik naar de foto en dan ben ik het al weer vergeten.

Groetjes Kay

en Niet te hard twijfelen je zult er stralend uit zien.

natalie
14-8-2009
 Meld misbruik22-11-2008 15:24:47

Hallo,

Ik herken dit volledig! Ik was 200% overtuigd van mijn kleed. Ik wist direct dat het dat kleed ging worden en toch twijfel ik nu soms... Ik denk dat dit normaal is, maar denk even aan het gevoel dat je had toen je het kleed aanhad en koos en dan weet je dat je juist gekozen hebt!

Groetjes,
Natalie.

kristel
14-7-2009
 Meld misbruik22-11-2008 16:49:31

hallokes,

Je bent niet de enige die dit heeft. Ik twijfel ook regelmatig. Had ik toch niet beter e andere genomen of nog verder gezocht. Maar dan zegt mijn mama en beste vriendin (die mee het kleed zijn gaan kopen) dat het echt kei mooi is. Je bent dus zeker niet alleen he

groetjes kristel

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik23-11-2008 12:54:22

Je bent echt niet de enige! Ik heb ook net twee weken geleden mijn kleed besteld en een paar dagen later had ik al een beetje twijfels! Af en toe kijk ik eens naar de foto op internet en dan ben ik toch weer blij met mijn keuze. Dat kleedje moet op het moment dat je het koos toch een speciaal gevoel hebben losgeweekt; anders had je het niet gekozen!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik24-11-2008 10:28:18

Hey Caroline!

Dit is doodnormaal!
Ik had ineens ook twijfels over mijn kleed!
Maak je geen zorgen!
Ik denk dat het grotendeel van de bruidjes daar op een bepaald moment doorgaat!
Je zal zien, die dag krijg je ongelooflijk veel complimenten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...