Terug naar overzicht
hoi, je bent zeker niet alleen ik had dit ook nu ik mijn kleed nog eens heb gezien ben ik er zeker van dat dat het gene is dat ik wil.Het zijn wel wij die het mooi moeten vinden en niemand anders het is onze dag.
Hallo,Niet aan twijfelen. Ik vreesde hier ook voor maar ik heb het onlangs terug aangehad om het aan te passen: het is een simpel kleed met niet teveel frullekes,... maar wel een heel mooi. als je het gekozen hebt in volle overtuiging mag je er niet aan twijfelen. Simpel kan ook heel mooi zijn!
Hallo Caroline,Ik heb ook een twijfel moment gehad. Maar ik had van mij een foto gertrokken in de winkel met het kleed aan. En als ik dan eens twijfel dan Kijk ik naar de foto en dan ben ik het al weer vergeten.Groetjes Kayen Niet te hard twijfelen je zult er stralend uit zien.
Hallo,Ik herken dit volledig! Ik was 200% overtuigd van mijn kleed. Ik wist direct dat het dat kleed ging worden en toch twijfel ik nu soms... Ik denk dat dit normaal is, maar denk even aan het gevoel dat je had toen je het kleed aanhad en koos en dan weet je dat je juist gekozen hebt!Groetjes,Natalie.
hallokes,Je bent niet de enige die dit heeft. Ik twijfel ook regelmatig. Had ik toch niet beter e andere genomen of nog verder gezocht. Maar dan zegt mijn mama en beste vriendin (die mee het kleed zijn gaan kopen) dat het echt kei mooi is. Je bent dus zeker niet alleen hegroetjes kristel
Je bent echt niet de enige! Ik heb ook net twee weken geleden mijn kleed besteld en een paar dagen later had ik al een beetje twijfels! Af en toe kijk ik eens naar de foto op internet en dan ben ik toch weer blij met mijn keuze. Dat kleedje moet op het moment dat je het koos toch een speciaal gevoel hebben losgeweekt; anders had je het niet gekozen!
Hey Caroline!Dit is doodnormaal!Ik had ineens ook twijfels over mijn kleed!Maak je geen zorgen!Ik denk dat het grotendeel van de bruidjes daar op een bepaald moment doorgaat!Je zal zien, die dag krijg je ongelooflijk veel complimenten!