Terug naar overzicht
Persoonlijk zijn we al meerdere keren in de Riu palace Meloneras geweest (ligt ernaast) vind dit hotel zeer goed. De Riu Gran Canaria is een clubhotel ideaal voor kinderen heb ik van horen zegen van vrienden. Voor het hotel ligt een mooi wandelpad langs de zee en als je 5 min wandeld ben je aan een zandstrand. Veel plezier!!
Hey Sabrina,Ja, ik ben al in het clubhotel RIU Gran Canaria geweest, is zeer geschikt voor families met kinderen en qua ligging super. Je kan achteraan via een poortje naar de boulevard wandelen en daar vind je bars en restaurantjes, supergezellig!Zéker een geschikte vakantie, ook qua eten en animatie!GroetjesCindy 13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Enkele jaren geleden gingen we daar op vakantie. In een RIU-hotel zit je zowiezo altijd goed. Het eten, de bediening, de kamers, schitterend animatieteam, toffe zwembaden, etc allemaal zeer OK! En zeker daar! Qua hotel was dit het beste dat we ooit hadden.Gran Canaria zelf is voor onszelf wel net iets te commercieel, wij zijn meer natuurmensen en bleven een beetje op onze honger. Je moet echt naar het noorden gaan om groen te zien. Maar het hangt er een beetje vanaf wat je graag wil op je vakantie hé.Succes!
Ik ben daar vorig jaar op reis geweest en het was echt fantastisch!! De all-in formule is echt de moeite, en zeker ook voor kinderen. 's middags zijn er aan het zwembad allerlei lekker (vettige) hapjes, die de kinderen super zullen vinden. Zo konden we zelf onze hamburgers samenstellen, chicken nuggets, frietjes, pizza's, een ijsbar met heel wat verschillende soorten, allemaal self service. Voor degene die het wat gezonder willen houden, is er 's middags ook een heel uitgebreid buffet binnen. Echt voor elk wat wils dus. De animatie is dik in orde, de kamers, de service... ook... Echt niks op aan te merken.Als je door de tuin wandelt, kom je aan een poortje dat uitgeeft op de boulevard, een soort dijk. Na 5 minuutjes wandelen kom je dan in het winkelcentrumpje met allerlei winkeltjes en terrasjes. Naast die dijk heb je dus de zee, maar dit is geen zandstrand. Om aan het zandstrand te liggen moet je ook een 5-tal minuutjes wandelen. Dit hebben wij niet gedaan, want aan het zwembad was het echt de moeite, het zwembad is echt groot. En dan kan je constant drankjes en hapjes halen... Echt een aanrader, wij gaan er zeker nog terug!Groetjes,Lieve