Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester

22-11-2008 16:06:07
Hoi!

Hoeveel maandan vooraf hebben jullie een eerste gesprek gehad met de ceremoniemeester?
En mag ik ook vragen hoeveel tijd vooraf je de trouwringen moet bestellen?

Bedankt

Els
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 332

Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik22-11-2008 17:22:22

Hallo Els,

Wij stappen op 20 juni 2009 in het huwelijksbootje.
Wij zijn voor het eerst begin september langsgeweest bij onze ceremoniemeester. In november hadden wij een tweede afspraak en hebben we de draaiboek van ons huwelijk opgesteld. Ik heb niet het gevoel dat dit te vroeg was, ik denk dat het normaal is.
Voor de ringen moet je ongeveer 2-3 maand op voorhand een kijkje gaan nemen. Het kan zijn dat die ring moet besteld worden, maar dit duurt meestal niet lang. Ik denk dat je zelfs op enkele dagen je ringen hebt. Wij hebben de onze reeds al gekozen, omdat ik niet meer kon wachten, het kriebelde te hard! Hihi.

Veel succes en tot ziens

Kim
21-2-2009
 Meld misbruik23-11-2008 9:38:19

Hoi Els,

Wij huwen op 21/02/2009 en hebben twee weken geleden voor het eerst met onze ceremoniemeester samengezeten. Nochtans hebben we hem reeds vastgelegd begin april dit jaar. Best dat je toch een aantal zaken duidelijk op voorhand weet zo gaat het opstellen van draaiboek en pak vlotter.

Groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...