Terug naar overzicht
Als buitenlocatie denk ik dat het natuurgebied bourgoyen of citadel wel echt mooi kunnen zijn. Ook in patersol, gravensteen kan je wel mooie dingen doen. Binnenlocatie weet ik zelf niet zo goed, dus zou ook wel blij zijn met suggesties :).
hallo,wij zijn op 26.09.2008 getrouwd en hebben ons foto's gewoon in binnenstad genomen.Maar we hebben er ook genomen in restaurant het pakhuis is een heel mooi interieur beetje industrieel.Onze foto's komen binnenkort online en zal dan zeker een berichtje laten.nog veel succes met de voorbereidingen.groetjes chantal
HoiAls binnenlokatie raadt onze fotograaf restaurant Belgaqueen aan of het S.M.A.K. Voor dit laatste zijn wij persoonlijk niet zo erg. Het Pakhuis lijkt mij idd ook nog tof.Heeft iemand nog ideeën bv. een oud herenhuis of zo?xxx
binnenlocatie: decascoopbuitenlocatie wordt bij ons Gent Zeehaven, heb de fotoreportage van een pas getrouwde collega gezien en haar foto's waren echt prachtig, heel mooie achtergronden: graffiti muren, zand en roest bergen, oude treinwagons...Groetjes,Inge (1/8/2009)