Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

22-11-2008 17:34:54
hallo iedereen,
Op ons avondfeest is de menu bij ons huwelijksbrunch, maar wat moet ik op de menu kaarten zetten gewoon brunch of warm en koud buffet vind ik wat simpel kan er iemand mij helpen?
groetjes Tine
www.tineenpeter.bruiloftsite.nl

tine
19-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 907

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-11-2008 21:24:19

brunch is dat niet overdag? of ben ik nu mis?

je kan misschien de dingen opnoemen die er gegeven worden

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik23-11-2008 10:39:44

hey,

wil niet muggenziften maar zet er allessinds niet op 'brunch'. dit is een samentrekking van breakfast en lunch en wordt dus 's middags gegeven.

groetjes

Els
20-6-2009
 Meld misbruik23-11-2008 23:03:03

ja, ik zou ook aangeven wat de gasten kunnen verwachten. dan ben je safe.

als je bv enkele hoofdzaken onder elkaar zet, dan zullen de mensen wel doorhebben dat het om een buffet gaan. zo moet je het niet expliciet vermelden als je dat niet wil..

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik11-12-2008 14:50:11

denk dat er ergens iets niet klopt, een brunch is namelijk een samentrekking tussen ontbijt en middageten. Dat eet je dus in de voormiddag. Een laat ontbijt of een vroege lunch is een brunch. Kan dus niet dat je dit 's avonds eet, dus mag je in geen geval op je menu zetten, zou beetje dom overkomen;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...