Terug naar overzicht
ik vond new york niet zo super..parijs vind ik wel romantisch, rome trouwens ookcapri ben ik nog nooit geweest, maar ik veronderstel dat het wel mooi moet zijnkijk anders eens op www.tripadvisor.com marakkech lijkt me ook romantischje kan dan 2x huwelijkskorting genieten. hebben wij stiekem ook gedaan!
Hey Katrien,Capri is zeer mooi, maar niet goedkoop. Is zo'n beetje een jetsetbestemming.New York vond ik wel héél tof maar niet zo schitterend voor een huwelijksreis.Venetië is heel leuk om te doen, maar bijvoorbeeld ook Malta, perfect doenbaar voor een midweek ook.Ik ben ook net terug van Fuerteventura, geen midweek maar wel van zaterdag tot woensdag, dus ook 5 dagen en ook een superleuke bestemming!Je kan inderdaad 2 keer van je honeymoonkorting genieten want zolang je binnen de 6 maanden na je huwelijk vertrekt heb je recht op deze korting.Als je meer info wil, mag je me altijd mailen: travelangelke@yahoo.comGroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hey!Wij trouwen eind mei en gaan daarna een citytrip naar rome doen! We zijn er allebei nog niet geweest en het lijkt ons wel een leuke stad, lekker veel te doen en ook wel romantisch... Het reisbureau stelde ook Malta voor als je liever wat wil uitrusten maar toch ook wat te bezoeken en een eiland ernaast Gozo. Die vielen wel mee van prijs ook maar bij ons zal het toch Rome worden!Veel plezier!
Bel even naar de Blauwvoet in Balen. Zij hebben hele speciale (droom) huwelijksreizen.