Terug naar overzicht
Als ik eerlijk mag zijn is dit niet zoveel. De ceremoniemeester raadt aan minimum 80 exemplaren. Ikzelf heb er 140 klaargemaakt. En het is niet dat we een extreem groot aantal mensen uitgenodigd hebben. GroetjesAnNog 16 dagen te gaan
Ik dacht eerst ook 100 is ruim voldoende, maar als ik op onze gastenlijst overloop wie allemaal zou kunnen komen naar de kerk, reken ik minstens 200 boekjes.
Ikzelf was van plan er zo'n 75-tal te laten drukken. Ik verwacht niet zo veel volk in de mis. En meestal wordt er toch maar 1 boekje per koppel genomen. Als je natuurlijk in het onderwijs staat of veel vrienden en familie hebt die allemaal naar de mis komen, is het een andere zaak.
wij laten er toch een 150 maken... ik vind een hele mis samenkijken ook niet altijd even handig hoor...
wij trouwen op een zaterdag. we hadden eerst gedacht aan 100 boekjes. na gepraat te hebben met onze ceremoniemeester & drukker, hebben ze ons aangeraden om minstens 130 boekjes te laten drukken. 50 vind ik persoonlijk héél weinig.groetensophie
Wij trouwen overmorgen!Wij hebben ook 200 kerkboekjes voorzien.liefs, annelies
Ik heb er ook maar 60 voorzien: 30 boekjes voor familie, 20 voor vrienden en 10 reserves.Als ik het zo hoor, moet ik er misschien toch ook nog maar een paar bijmaken... voor het zekerste...
bedankt voor de reacties...