Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Middageten fotograaf

23-11-2008 14:09:32
Misschien een gekke vraag, maar weet niet hoe dit precies zit...
Onze fotograaf komt een hele dag foto's nemen (van 10u-18u), zoals waarschijnlijk bij de meeste andere koppels.
's Middags bestellen wij ons middageten. Nu dacht ik er plots aan dat onze fotograaf op dat moment ook aanwezig is... Is het gebruikelijk dat je ook voor hem een middagmaal voorziet?

Véronique
31-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 405

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik23-11-2008 14:22:26

Ik had mij al hetzelfde lopen afvragen maar dan voor het diner...

Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik23-11-2008 14:26:27

Dag Véronique en Katrien

Onze fotograaf was er ook al van 11u tot middernacht.
Wij hebben hem wel bijgerekend voor het eten hoor.
Je kan die persoon toch moeilijk een hele dag zonder eten zetten...

Wij hebben toen 's middags gewoon sandwichen en pistolets gegeten, dus dat kost het geld nu niet hé.
Op ons avondfeest hadden wij ook voor hem een plaatsje voorzien, maar dat was omdat hij tot middernacht bleef.

Maar iedereen doet hiermee wat hij wil.
Je kan anders zelf bij je fotograaf eens infomeren hoe dit gewoonlijk wordt gedaan.

Maak er een onvergetelijke dag van!
Annelies x

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik23-11-2008 15:13:46

Hoi Véronique

Persoonlijk zou ik ook eten voorzien voor de fotograaf (bij ons eet die automatisch mee want het is een vriend van de familie). Maar zoals Annelies al zei, je kan het altijd even navragen aan je fotograaf, zo ben je zeker en staan jullie voor geen verrassingen op jullie dag.

Groetjes
Véronique C.

Kelly

Meld misbruik23-11-2008 15:29:47

Hey,

het is in principe gebruikelijk dat je eten en drank voorziet voor hen. Dus wij voorzien :
- ceremoniemeester : middageten (broodjes)
- fotograaf (enkel de fotosessie) : dus niets
- videograaf (9u - 2u) : middageten, receptie en avondeten.

Groetjes,
Kelly

romina
27-6-2009
 Meld misbruik23-11-2008 17:20:38

Onze fotograaf is er van 's morgens bij t.e.m. de receptie. 's Middags voor de lunch hebben we gewoon mee eten voor hem voorzien en ook voor de chauffeur van de bruidswagen, die uiteindelijk ook van 's morgens tot ergens in de namidag zal aanwezig zijn.

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik24-11-2008 9:56:36

Hey iedereen,

Wij hebben als fotograaf Jeff Celen.
De eerste keer dat wij hadden afgesproken, heb ik op de man af gevraagd hoe het zat met het eten...
Hij zei ZELF dat hij niet te veel wil eten, hij is ten slotte aan het werk!Hij zei ook ik moet dan constant van tafel om foto's te trekken en dat is niet zo leuk voor die mensen aan die tafel!Hij zei ook dat hij eigenlijk niet zo laat meer mag eten!
We zouden wel een broodje of dergelijke voorzien voor hem, omdat hij dat zelf had voorgesteld.
Hij zei ook dat het al geld genoeg kost en dat hij daar toch niet kan van genieten, hij wist me wel te vertellen dat sommige koppeltjes dat wel deden, maar dat hij dat liever NIET had!

Groetjes,

Debby

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik24-11-2008 10:38:33

hey Véronique

Dat vraag je beter eens direct aan hem.
De ene fotograaf voorziet zichzelf in eten, de andere niet.
Wij hebben voor onze drie chauffeurs, fotograaf en videograaf wel middageten voorzien en hen dat ook laten weten.
Maar daartoe ben je zeker niet verplicht.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik24-11-2008 10:45:05

hey,

ik vind het maar meer dan normaal dat je zowel voor de chauffeur(s) als fotograaf ed. iets voorziet. enfin, die gastvrijheid zit er bij mij ingebakken. best spreek je met hen eens af hoe zij dat zien. 's middags hebben we voor hen een broodjesmaaltijd, net zoals voor de suite. en als ze willen kunnen ze ook aanschuiven bij de receptie.
wat het avondeten betreft bespreken we dit nog met de fotograaf.

groetjes ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...