Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk en accesoires

23-11-2008 15:53:38
hallo,

gisteren ben ik bij prima donna te deerlijk trouwjurken gaan passen. Zalig, maar oh zo moeilijk om te beslissen. Gelukkig heeft de verkoopster een objectieve mening gegeven bij de laatste kleedjes die ik graag zag, zodat ik toch een mooi kleedje heb die perfect bij mijn figuur aansluit. 't Probleem is nu wel dat ik budget dat ik van mijn ouders krijg voor mijn outfit al is opgebruikt. Ik moet dus zelf nog zoeken naar bijpassende juwelen en schoenen. Heeft er iemand van jullie ervaring met het vinden van mooie juwelen voor een schappelijke prijs. De juwelen van linea vind ik persoonlijk iets te duur (idem voor de schoenen).
Of kennen jullie iemand die mij zou kunnen helpen in het zelf maken van juwelen?

Alvast bedankt voor de tips!

Mieke
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 437

stefanie

Meld misbruik23-11-2008 16:53:14

in de veritas hebben ze veel boeken,alsook alle benodigdheden om zelf je kralen te maken. tip vraag een verkoopster om je te helpen. wie weet heeft zij je nog meer tips. in ieper is er een verkoopster die je echt massa's goed helpt

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik23-11-2008 17:05:46

hey,

Ik heb mijn juwelen laten maken door www.beatbeauties.nl , zeker een aanrader op haar site staan al enkele voorbeelden , maar je kan haar ook uitleggen wat je zelf wil en het is echt een mooi resultaat geworden bij mij.

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik23-11-2008 17:29:49

Hoi

Beadbeauties, maar dat is al vermeld :-)
en ook Dorienfrutsels -> www.doriensfrutsels.nl . Die heeft ook mooie dingen op de website staan en ook de prijzen worden vermeld (heel handig).

Groetjes
Véronique C.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik23-11-2008 22:27:14

Als je meedoet aan: iets nieuws, iets ouds, iets geleends en iets blauws, kan je misschien voor een juweeltje denken aan 'iets geleends'
Ik heb zo een prachtige halsketting kunnen lenen van de vrouw van mijn neef.
En iets ouds had ik ook geleend: de oorbellen van mijn schoonmoeder.
en mijn armband heb ik altijd aan, en heb die dag hem ook niet uit gedaan.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...