Terug naar overzicht
in de veritas hebben ze veel boeken,alsook alle benodigdheden om zelf je kralen te maken. tip vraag een verkoopster om je te helpen. wie weet heeft zij je nog meer tips. in ieper is er een verkoopster die je echt massa's goed helpt
hey,Ik heb mijn juwelen laten maken door www.beatbeauties.nl , zeker een aanrader op haar site staan al enkele voorbeelden , maar je kan haar ook uitleggen wat je zelf wil en het is echt een mooi resultaat geworden bij mij.
HoiBeadbeauties, maar dat is al vermeld :-)en ook Dorienfrutsels -> www.doriensfrutsels.nl . Die heeft ook mooie dingen op de website staan en ook de prijzen worden vermeld (heel handig).GroetjesVéronique C.
Als je meedoet aan: iets nieuws, iets ouds, iets geleends en iets blauws, kan je misschien voor een juweeltje denken aan 'iets geleends'Ik heb zo een prachtige halsketting kunnen lenen van de vrouw van mijn neef.En iets ouds had ik ook geleend: de oorbellen van mijn schoonmoeder.en mijn armband heb ik altijd aan, en heb die dag hem ook niet uit gedaan.GroetjesHeidi13/09/2008