Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj streek roeselare

23-11-2008 19:55:55
hey,

wij trouwen in juni en zijn dringend op zoek naar een dj.
kunnen jullie mij helpen met enkele namen/gegevens door te geven.
het is belangrijk dat hij alle genres kent en dat hij flexibel is op de avond zelf, naar verzoekjes en zo,

groetjes,

lies

lies
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 569

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik23-11-2008 20:08:37

Dag Lies

Wij nemen dj Michiel van Sound Delight. Hij is van Wevelgem, maar draait in heel West-Vlaanderen denk ik.

groetjes

Vanessa
24/10/09

Séverine
26-6-2009
 Meld misbruik23-11-2008 21:17:02

hey Lies,

wij nemen dj Roan van all party events, hij is van menen, neem eens een kijkje op de website www.allpartyevents.be

grtz
severine
26/06/2009

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik23-11-2008 21:38:00

Hey!

Wij nemen dj Sweeby van Poll Vanghent.
Ze hebben ook een website en zijn van Harelbeke, als ik het goed heb.

Verder ziet het er allemaal zeer profesioneel uit, zijn ze zeer flexibel naar muziekgenres en indien je dat wenst worden er ook foto's gemaakt van het feest.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.

Grts
Natalie

Rik

Meld misbruik24-11-2008 1:13:10

Lies, indien je flexibiliteit, verzoekjes én een 'origineel feest' wilt, met alles erop en eraan waaronder een gratis videoreportage/foto's, projectiescherm met videoclips all night long of voor jullie foto's, geen extra kosten...
surf dan eens naar www.wijtrouwen.com/discovideo
of mail voor meer info@discovideo voor referenties, multimediavoorbeelden...
grtz rik

dierk

Meld misbruik24-11-2008 22:24:27

Beste Lies,

Met enige fierheid stel ik je onze eigen site voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...Mvg,Dierk Van Paemelen

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik25-11-2008 13:59:41

DJ DDD, staat in gouden gids, echt een aanrader. Bij ons was hij spijtig al geboekt.

bianca
28-6-2012
 Meld misbruik25-11-2008 23:52:30

wij hebben ook dj michiel van sounddelight volgend jaar op ons huwelijk, wij hebben hem aan het werk gezien op een huwelijk van vrienden en hebben ons echt geamuseerd tot de vroege uurtjes, alle gegevens terug te vinden via zijn website www.sounddelight.be woont op 10 min. van roeselare

groetjes Bianca

Femke

Meld misbruik26-11-2008 16:16:58

Hey wij gaan voor klimaxs music.
Kijk anders es op zijn site www.klimaxsmusic.be

bianca
28-6-2012
 Meld misbruik26-11-2008 21:18:07

lies,

en al iemand gevonden ondertussen? is echt niet makkelijk hé om er de goeie uit te halen, waar haal jij het kleed? van roeselare ook? ik vind maar niet mijn keuze... beetje hopeloos aan het worden

groetjes bianca

lies
18-9-2009
 Meld misbruik27-11-2008 17:54:48

dag Bianca,

we hebben nog geen dj gevonden nee, we probeerden dj michiel van sound delight te boeken, maar jammergenoeg bezet. Ik zag die nochthans zitten, gaf een goede indruk. welke dj nemen jullie?
ivm bruidskleed: ik ben maandag naar couture Robel geweest op aanraden van mijn schoonzus die heel wat positieve reacties had gehoord van deze winkel. Ik had eerst geen goede indruk van deze winkel (ouderwets, enz) maar zag op hun reclames dat ze toch deftige collecties in huis hadden.
Ik ben geweest, heb gepast en het eerste kleedje van de 10 die erop volgden was echt Wauw voor mij,
dus heb ik snel mijn gedacht gevonden. het is er een van de Rembo styling collectie geworden. Prijs/kwaliteit zeker ok!!
Ging normaal gisterenavond naar la sposa gaan, maar heb die afspraak dus afgezegd.
waar ben jij al geweest?
ben jij naar la sposa en robel geweest?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...