Terug naar overzicht
Dag LiesWij nemen dj Michiel van Sound Delight. Hij is van Wevelgem, maar draait in heel West-Vlaanderen denk ik.groetjesVanessa24/10/09
hey Lies,wij nemen dj Roan van all party events, hij is van menen, neem eens een kijkje op de website www.allpartyevents.be grtzseverine26/06/2009
Hey!Wij nemen dj Sweeby van Poll Vanghent. Ze hebben ook een website en zijn van Harelbeke, als ik het goed heb.Verder ziet het er allemaal zeer profesioneel uit, zijn ze zeer flexibel naar muziekgenres en indien je dat wenst worden er ook foto's gemaakt van het feest.Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.GrtsNatalie
Lies, indien je flexibiliteit, verzoekjes én een 'origineel feest' wilt, met alles erop en eraan waaronder een gratis videoreportage/foto's, projectiescherm met videoclips all night long of voor jullie foto's, geen extra kosten...surf dan eens naar www.wijtrouwen.com/discovideo of mail voor meer info@discovideo voor referenties, multimediavoorbeelden...grtz rik
Beste Lies,Met enige fierheid stel ik je onze eigen site voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...Mvg,Dierk Van Paemelen
DJ DDD, staat in gouden gids, echt een aanrader. Bij ons was hij spijtig al geboekt.
wij hebben ook dj michiel van sounddelight volgend jaar op ons huwelijk, wij hebben hem aan het werk gezien op een huwelijk van vrienden en hebben ons echt geamuseerd tot de vroege uurtjes, alle gegevens terug te vinden via zijn website www.sounddelight.be woont op 10 min. van roeselaregroetjes Bianca
Hey wij gaan voor klimaxs music.Kijk anders es op zijn site www.klimaxsmusic.be
lies,en al iemand gevonden ondertussen? is echt niet makkelijk hé om er de goeie uit te halen, waar haal jij het kleed? van roeselare ook? ik vind maar niet mijn keuze... beetje hopeloos aan het worden groetjes bianca
dag Bianca, we hebben nog geen dj gevonden nee, we probeerden dj michiel van sound delight te boeken, maar jammergenoeg bezet. Ik zag die nochthans zitten, gaf een goede indruk. welke dj nemen jullie? ivm bruidskleed: ik ben maandag naar couture Robel geweest op aanraden van mijn schoonzus die heel wat positieve reacties had gehoord van deze winkel. Ik had eerst geen goede indruk van deze winkel (ouderwets, enz) maar zag op hun reclames dat ze toch deftige collecties in huis hadden. Ik ben geweest, heb gepast en het eerste kleedje van de 10 die erop volgden was echt Wauw voor mij, dus heb ik snel mijn gedacht gevonden. het is er een van de Rembo styling collectie geworden. Prijs/kwaliteit zeker ok!!Ging normaal gisterenavond naar la sposa gaan, maar heb die afspraak dus afgezegd. waar ben jij al geweest? ben jij naar la sposa en robel geweest?