Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertenbord of toch huwelijkstaart?

23-11-2008 20:02:17
hallo, wij trouwen 31 oktober volgend jaar en hebben deze week onze menu besproken en gekozen voor een dessertenbord (tiramisu, creme brulee, appeltaartje met ijs, chocolademousse).
Nu kreeg ik gisteren eigenlijk een beetje spijt omdat ik het romantisch vind een bruidstaart aan te snijden en eigenlijk vind ik gewoon dat het er bij hoort.
Wat vinden jullie?

groetjes

Cindy

Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1334

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik23-11-2008 20:07:12

Dag Cindy

Wij trouwen een weekje voor jullie. Wij kiezen voor een dessertbuffet, maar er zal ook een huwelijkstaart zijn (ik denk in ijs). Die moeten we dan voor de opening van het dessertbuffet aansnijden in het midden van de zaal. Misschien kan je eens vragen aan de zaal of dit bij hen ook zo gaat.

Groetjes
Vanessa
24/10/09

Cindy

Meld misbruik23-11-2008 20:10:47

Bedankt voor het antwoord.bij ons in de zaal kan je dat ook kiezen, dessertenbuffet met of zonder bruidstaart, maar ik wil de kosten wat drukken en dan komt er direct wat meer bij.
maar nu begin ik dus toch te twijfelen.
groetjes
http://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik23-11-2008 20:21:17

Wij betalen 4,90 euro pp extra voor een dessertbuffet. De bruidstaart zit hier in begrepen. Het geeft volgens mij wel een leuk gevoel om toch in het midden van de dansvloer met z'n tweetjes de taart aan te snijden.

Cindy

Meld misbruik23-11-2008 20:31:55

het goedkoopste nagerechtenbuffet met bruidstaart is dit:
Nagerechtenbuffet + 10.40 euro
Bruidstaart met smaken naar keuze, gepresenteerd met vuurwerk
Tiramisu
Verse fruitsla
Bruine chocolademousse met advocaat
Crème brûlée
Uitgebreid assortiment taarten en mini – gebakjes

Ik zal er nog iets goed over nadenken ;)
Groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-11-2008 21:44:21

ik zou gaan voor dessertbordje. meestal is de taart hetgene wat er over blijft

Els
20-6-2009
 Meld misbruik23-11-2008 22:51:06

bij ons zit de bruidstaart ook in het dessertenbuffet, maar ik heb idd ook gemerkt dat de bruidstaart niet altijd een succes is.. dus misschien kan je een heel klein taartje bestellen

of je kan ook een decoratie-taart op tafel zetten, en misschien wat van je hapjes hierop plaatsen?

groetjes

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik24-11-2008 8:07:50

Hey Cindy

Bij ons in de feestzaal is er ook de mogelijkheid tussen dessertenbuffet en/of bruidstaart. Wij kiezen voor dessertenbuffet, de zaalverantwoordelijke heeft ons gezegd dat ze deze op een lange tafel zullen zetten en dan met het nodige spektakel binnen zullen brengen, juist zoals ze met een bruidstaart doen. Misschien kan je dit ook vragen ;-)

Groetjes en nog veel succes!

Nathalie
12/09/2009

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik24-11-2008 10:21:27

Hey Cindy

Je kan altijd eens aan de zaal vragen of ze hier geen oplossing voor hebben.
Misschien kan een combinatie van de twee?
Wij hebben een dessertbuffet gekozen en hebben ook een huwelijkstaart aangesneden.
De duifjes waren voor ons en de rest van de taart werd bij het dessertbuffet gezet.

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik24-11-2008 10:29:45

Hoi Cindy,

wij hebben gekozen voor een uitgebreid dessertenbuffet. Toch wou ik ook altijd graag een bruidstaart, en zeker toen ik de taarten van De Koekjesfee had gezien (toen was ik helemaal verkocht!). Bij ons komt er dus ook een bruidstaart, en ik ben ervan overtuigd dat daar niet veel van zal overblijven want haar taarten zijn niet alleen prachtig maar ook nog eens superlekker (we hebben al mogen proeven!).

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Sophie

Meld misbruik24-11-2008 10:38:12

Hey Cindy,

Wij trouwen ook de 31e oktober!!!
We hebben gekozen voor een dessertbuffet, daarin zit ook de taart inbegrepen.

Een buffet vind ik gewoon supergezellig en eens iets anders dat ijstaart.

Groetjes
Sophie
31/10/2009

Cindy

Meld misbruik25-11-2008 16:02:08

bedankt voor de reacties. Ik ga er nog eens over nadenken en eens met mijn ouders bespreken (die ook een deel sponsoren).
Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-11-2008 16:24:30

Wij hebben ook gekozen voor een dessertenbuffet. Ook al omdat het dessertenbuffet + kaas de hele nacht blijft staan. Je hoeft dus geen extra broodjes of zo meer te voorzien voor wie 's nachts nog een beetje trek krijgt.

Lorianne

Meld misbruik27-11-2008 10:15:09

hallo,
wij hebben ook lang getwijfeld maar bij ons zaal was er echt wel een groot prijsverschil. dus hebben ze het opgelost door 1 van de desserts van het dessertbord aan te dragen met een koppeltje en kaarsen op.Daarna snijden we die dessert dan en dan gaat die ook op de borden. Ik vond dit een heel leuke oplossing!x

Ief
1-1-2010
 Meld misbruik17-7-2009 16:24:53

Wij - die trouwens ook 31-10 trouwen - doen dessertenbuffet met een extra bruidstaart(je) Zo kunnen we met het nodige spektakel het startschot geven van wat de dansavond moet worden ;)
Buffet zal de hele avond blijven staan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...