Terug naar overzicht
Dag CindyWij trouwen een weekje voor jullie. Wij kiezen voor een dessertbuffet, maar er zal ook een huwelijkstaart zijn (ik denk in ijs). Die moeten we dan voor de opening van het dessertbuffet aansnijden in het midden van de zaal. Misschien kan je eens vragen aan de zaal of dit bij hen ook zo gaat.GroetjesVanessa24/10/09
Bedankt voor het antwoord.bij ons in de zaal kan je dat ook kiezen, dessertenbuffet met of zonder bruidstaart, maar ik wil de kosten wat drukken en dan komt er direct wat meer bij. maar nu begin ik dus toch te twijfelen.groetjeshttp://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/
Wij betalen 4,90 euro pp extra voor een dessertbuffet. De bruidstaart zit hier in begrepen. Het geeft volgens mij wel een leuk gevoel om toch in het midden van de dansvloer met z'n tweetjes de taart aan te snijden.
het goedkoopste nagerechtenbuffet met bruidstaart is dit:Nagerechtenbuffet + 10.40 euroBruidstaart met smaken naar keuze, gepresenteerd met vuurwerkTiramisuVerse fruitslaBruine chocolademousse met advocaatCrème brûléeUitgebreid assortiment taarten en mini – gebakjesIk zal er nog iets goed over nadenken ;)Groetjes
ik zou gaan voor dessertbordje. meestal is de taart hetgene wat er over blijft
bij ons zit de bruidstaart ook in het dessertenbuffet, maar ik heb idd ook gemerkt dat de bruidstaart niet altijd een succes is.. dus misschien kan je een heel klein taartje bestellenof je kan ook een decoratie-taart op tafel zetten, en misschien wat van je hapjes hierop plaatsen?groetjes
Hey CindyBij ons in de feestzaal is er ook de mogelijkheid tussen dessertenbuffet en/of bruidstaart. Wij kiezen voor dessertenbuffet, de zaalverantwoordelijke heeft ons gezegd dat ze deze op een lange tafel zullen zetten en dan met het nodige spektakel binnen zullen brengen, juist zoals ze met een bruidstaart doen. Misschien kan je dit ook vragen ;-)Groetjes en nog veel succes!Nathalie12/09/2009
Hey CindyJe kan altijd eens aan de zaal vragen of ze hier geen oplossing voor hebben.Misschien kan een combinatie van de twee?Wij hebben een dessertbuffet gekozen en hebben ook een huwelijkstaart aangesneden.De duifjes waren voor ons en de rest van de taart werd bij het dessertbuffet gezet.
Hoi Cindy,wij hebben gekozen voor een uitgebreid dessertenbuffet. Toch wou ik ook altijd graag een bruidstaart, en zeker toen ik de taarten van De Koekjesfee had gezien (toen was ik helemaal verkocht!). Bij ons komt er dus ook een bruidstaart, en ik ben ervan overtuigd dat daar niet veel van zal overblijven want haar taarten zijn niet alleen prachtig maar ook nog eens superlekker (we hebben al mogen proeven!).Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hey Cindy,Wij trouwen ook de 31e oktober!!!We hebben gekozen voor een dessertbuffet, daarin zit ook de taart inbegrepen.Een buffet vind ik gewoon supergezellig en eens iets anders dat ijstaart.GroetjesSophie 31/10/2009
bedankt voor de reacties. Ik ga er nog eens over nadenken en eens met mijn ouders bespreken (die ook een deel sponsoren).Groetjes
Wij hebben ook gekozen voor een dessertenbuffet. Ook al omdat het dessertenbuffet + kaas de hele nacht blijft staan. Je hoeft dus geen extra broodjes of zo meer te voorzien voor wie 's nachts nog een beetje trek krijgt.
hallo,wij hebben ook lang getwijfeld maar bij ons zaal was er echt wel een groot prijsverschil. dus hebben ze het opgelost door 1 van de desserts van het dessertbord aan te dragen met een koppeltje en kaarsen op.Daarna snijden we die dessert dan en dan gaat die ook op de borden. Ik vond dit een heel leuke oplossing!x
Wij - die trouwens ook 31-10 trouwen - doen dessertenbuffet met een extra bruidstaart(je) Zo kunnen we met het nodige spektakel het startschot geven van wat de dansavond moet worden ;)Buffet zal de hele avond blijven staan.