Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

23-11-2008 22:32:04
Hallo,

Ik vroeg me af waar jullie gaan kijken (zijn) voor jullie trouwschoenen. In de winkel waar ik net mn kleed heb besteld, hebben ze er ook, maar de keuze is beperkt en daarom zou ik graag kijken wat andere winkels te bieden hebben. Waar kan ik terecht?

Ik ben zelf van Halle, dus alles in de buurt, rond Brussel of zelfs in provincie Vlaams-Brabant, eventueel Oost-Vlaanderen is ok.

Alvast bedankt!

Groetjes

Sabine

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1017

an
11-9-2009
 Meld misbruik24-11-2008 7:55:57

Hey sabine,

Ik heb mijn trouwjurk bij moderna in schepdaal besteld en heb daar ook mijn schoenen gekozen...(eigenlijk alles juwelen tiara stola)

Groetjes

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik24-11-2008 10:25:38

Ik ben niet echt van plan om traditionele trouwschoenen te kopen, maar wacht gewoon tot de lentecollecties uit zijn in de schoenenwinkels. Met een beetje geluk zijn witte/gebroken witte schoenen weer helemaal in!

Nele
7-2-2009
 Meld misbruik24-11-2008 10:27:51

Vanloock Zandhoven zeker de moeite waard om naartoe te rijden.
Kon kiezen uit zeker 15 paar.
groetjes

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik24-11-2008 12:06:31

@ Vera

Hoi
Ik koop ook geen traditionele trouwschoen en heb eens gevraagd naar de kleuren voor de komende lente/zomer collectie. Er zal heel veel brons, rood en lacé (van die blinkende schoenen)in de nieuwe collectie zitten. Of er veel wit/creme bij zal zijn weet ik niet.
Groetjes

Véronique C.

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik24-11-2008 14:45:58

hallo,
ik ben zelf ook van halle, ik wil zeker niet te veel uitgeven aan schoenen die ik(waarschijnlijk)nooit meer ga dragen.
ik ga eens kijken bij brantano en torfs, er zouden veel kleuren in de zomercollectie zitten.

groetjes en veel succes met je zoektocht,ik ga dat ook doen.
daisy
25/09/2009

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik24-11-2008 15:40:57

Vanloock in Zandhoven zou ik als laatste optie nemen. Ze hebben er zeker veel keuze, maar de schoenen zijn bijna àltijd duurder dan ergens anders...
Of eens gaan kijken en dan rondhoren waar je zo nog zou kunnen krijgen.

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik24-11-2008 17:03:49

Ik was van plan echte dansschoenen te bestellen in de kleur die ik zelf wilde. Die zijn super comfortabel, perfect om heel de dag op rond te lopen, en kosten meestal nog een pak minder dan de "echte" bruidsschoenen! Plus, levering meestal binnen de 6 weken, dus tijd genoeg, en je kan in die winkels steeds uitgebreid passen.
Veel geluk met je zoektocht!

Nele
5-6-2010
 Meld misbruik11-12-2008 15:17:47

Vraagje aan Annelies: waar kan jij dansschoenen bestellen in de kleur die je wenst? Ik heb bijzonder moeilijke voeten en dat lijkt me een goeie oplossing maar ik zat nog met de kleur in de knoop

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...