Terug naar overzicht
Hey sabine,Ik heb mijn trouwjurk bij moderna in schepdaal besteld en heb daar ook mijn schoenen gekozen...(eigenlijk alles juwelen tiara stola)Groetjes
Ik ben niet echt van plan om traditionele trouwschoenen te kopen, maar wacht gewoon tot de lentecollecties uit zijn in de schoenenwinkels. Met een beetje geluk zijn witte/gebroken witte schoenen weer helemaal in!
Vanloock Zandhoven zeker de moeite waard om naartoe te rijden.Kon kiezen uit zeker 15 paar.groetjes
@ VeraHoi Ik koop ook geen traditionele trouwschoen en heb eens gevraagd naar de kleuren voor de komende lente/zomer collectie. Er zal heel veel brons, rood en lacé (van die blinkende schoenen)in de nieuwe collectie zitten. Of er veel wit/creme bij zal zijn weet ik niet.GroetjesVéronique C.
hallo,ik ben zelf ook van halle, ik wil zeker niet te veel uitgeven aan schoenen die ik(waarschijnlijk)nooit meer ga dragen.ik ga eens kijken bij brantano en torfs, er zouden veel kleuren in de zomercollectie zitten.groetjes en veel succes met je zoektocht,ik ga dat ook doen.daisy25/09/2009
Vanloock in Zandhoven zou ik als laatste optie nemen. Ze hebben er zeker veel keuze, maar de schoenen zijn bijna àltijd duurder dan ergens anders...Of eens gaan kijken en dan rondhoren waar je zo nog zou kunnen krijgen.
Ik was van plan echte dansschoenen te bestellen in de kleur die ik zelf wilde. Die zijn super comfortabel, perfect om heel de dag op rond te lopen, en kosten meestal nog een pak minder dan de "echte" bruidsschoenen! Plus, levering meestal binnen de 6 weken, dus tijd genoeg, en je kan in die winkels steeds uitgebreid passen.Veel geluk met je zoektocht!
Vraagje aan Annelies: waar kan jij dansschoenen bestellen in de kleur die je wenst? Ik heb bijzonder moeilijke voeten en dat lijkt me een goeie oplossing maar ik zat nog met de kleur in de knoop