Terug naar overzicht
Hoi SabineSpannend hé! Ik heb na 4 winkels mijn trouwkleed gevonden en had zin om toch nog andere winkels te bezoeken omdat het zo leuk is! Heb je nog geen idee van wat je ongeveer wilt? Veel succes en geniet ervan!
Hoi meid, ik kan me compleet voorstellen wat je nu zegt. Ikzelf heb 5 winkels gedaan om mijn droomkleedje te vinden.Wist totaal niet wat ik wou, maar bij het vele passen kom je toch tot ideeën wat je wel of niet wilt, geloof me.Ik had het probleem dat ik zowat met alle kleedjes geweldig stond en heb bij elke winkel 1 of 2 kleedjes in gedachten gehouden die ik mss zou nemen. En ja dezelfde 2 kleedjes kwamen telkens terug en paste ik telkens opnieuw en gaf mezelf nog enkele weken bedenktijd. Wou niet de verkeerde keuze maken. Tot in die laatste winkel, een andere stijl maar toen ik dat éne kleedje paste, stond opeens mijn besluit vast. Dat is het! Véél duurder dan die andere maar ik kan een deel ervan later nog aandoen. Het is wel duur maar ik ben zo gelukkig ermee dat ik op andere dingen ga besparen na het huwelijk. Laat u ook niet teveel onder druk zetten door anderen, neem bedenktijd. Je trouwt maar 1 keer. Veel plezier met passen, geniet ervan!!! Groetjes.
Kan me dat gevoel perfect inbeelden. Ik ben de winkel binnengestapt met de melding... Speciaal en simpel , geen taartvorm , geen blinkdingen , geen voile of tulle , geen bustier zonder schouder... Ik ben na enkele winkels te bezoeken buitengekomen met een prachtig trouwkleed... Sisistijl , vol blink en parels en bustier :-) Passen passen en blijven passen tot je buitenkomt en de tranen in je ogen staan als je jezelf ziet.
Hallo allemaal,Wist heel goed wat ik wou hoor. Heb 2 winkels gedaan. In de voormiddag bruidshuis ellen in oostburg, in de namiddag zijn we naar gent geweest bij couture anny. Daar heb ik mijn droomjurk gevonden. Het is er eentje van Sincerity geworden. Wou het echt ni meer uitdoen :DBen zo dolgelukkig!!Iedereen die nog moet op zoektocht vertrekken, geniet ervan! Het is heeeeeel leuk.GrtjsSabine