Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk zoektocht

24-11-2008 10:41:59
Beste bruidjes,

Zaterdag ben ik de eerste keer kleedjes gaan passen. Beetje bang want ik heb toch maat 46. Maar alles is goed meegevallen. Eerst waren we van plan om een kleed na te maken.
Maar gisteren ben ik van gedacht veranderd en wil ik er toch mss een kopen.

Zijn er bruidswinkels (regio brugge) die kleedjes verkopen onder € 1000 (of merk die lager is dan dit bedrag).

Had mooi kleedje aan met was net 300 euro duurder.

Hopelijk kunnen julie helpen

Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 357

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik24-11-2008 11:05:48

Hey,
heb vorige week mijn droomkleedje gevonden, was 500 euro duurder dan mijn limiet. Heb het toch gekocht vooral omdat ik het bovenste stuk nog kan herbuiken.
Ik vind dit héél belangrijk en ga dit dus compenseren door een jaar niet op reis te gaan. Als het je echt 100% aanstaat dan zou ik het kopen, anders zou ik nog een aantal winkels passeren en dan een keuze maken. Ikzelf heb geen enkel kleedje mooi gevonden onder de 1000 euro.
Je kan mss ook besparen op andere kosten van je huwelijk.
Dat vind ik ervan, je moet uiteindelijk doen waar jij je goed bij voelt.
Succes!! Groetjes.

maja
25-10-2008
 Meld misbruik24-11-2008 13:01:32

bij Miss Sheila kan je zeker iets vinden onder de 1000€

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik24-11-2008 14:20:36

Hoi,

Mijn jurk is van Leijten en kostte 599. Als je een brochure aanvraagt via internet krijg je later nog een formulier in je bus voor een gratis weekendje rond Nederland als je je rekeing kopieert en hen bezorgd.

Groetjes
Kim
12-09-2009

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik24-11-2008 16:58:34

In Brugge is er De Bruidsschat, een winkel die naast de collectie nieuwe kleedjes ook outlet en tweedehands doet. Ben daar zeer vriendelijk ontvangen en de meeste kleedjes zitten daar onder de 1.000€.
Ik heb het mijne gevonden in Zwijndrecht: een pakket van 1.200€ maar heb er ook schoenen, lingerie, kouseband en juwelen bij.
Vergeet niet, voor elke winkel die je bezoekt: zeg duidelijk je budget, het heeft geen zin je droevig te voelen over het perfecte kleed dat ver buiten je budget ligt, ik was daar ook bijna gek van geworden, ik wilde een Nicky Vankets... dubbel van mijn budget, want de winkel had die laten passen zonder de prijs te zeggen.
Veel geluk met jouw zoektocht!

melissa

Meld misbruik27-11-2008 22:25:52

Hey Sophie,

Bij Jagre gaan ze tot maat 58 dus geen zorge over de maat. En de prijzen beginnen van +- €500 en de gemiddelde prijs is €800 a €900.
Zeker eens naartoe gaan. Is wel in Antwerpen... maar is een hele goede zaak.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...