Terug naar overzicht
Hey,heb vorige week mijn droomkleedje gevonden, was 500 euro duurder dan mijn limiet. Heb het toch gekocht vooral omdat ik het bovenste stuk nog kan herbuiken.Ik vind dit héél belangrijk en ga dit dus compenseren door een jaar niet op reis te gaan. Als het je echt 100% aanstaat dan zou ik het kopen, anders zou ik nog een aantal winkels passeren en dan een keuze maken. Ikzelf heb geen enkel kleedje mooi gevonden onder de 1000 euro.Je kan mss ook besparen op andere kosten van je huwelijk. Dat vind ik ervan, je moet uiteindelijk doen waar jij je goed bij voelt.Succes!! Groetjes.
bij Miss Sheila kan je zeker iets vinden onder de 1000€
Hoi,Mijn jurk is van Leijten en kostte 599. Als je een brochure aanvraagt via internet krijg je later nog een formulier in je bus voor een gratis weekendje rond Nederland als je je rekeing kopieert en hen bezorgd.GroetjesKim12-09-2009
In Brugge is er De Bruidsschat, een winkel die naast de collectie nieuwe kleedjes ook outlet en tweedehands doet. Ben daar zeer vriendelijk ontvangen en de meeste kleedjes zitten daar onder de 1.000€.Ik heb het mijne gevonden in Zwijndrecht: een pakket van 1.200€ maar heb er ook schoenen, lingerie, kouseband en juwelen bij.Vergeet niet, voor elke winkel die je bezoekt: zeg duidelijk je budget, het heeft geen zin je droevig te voelen over het perfecte kleed dat ver buiten je budget ligt, ik was daar ook bijna gek van geworden, ik wilde een Nicky Vankets... dubbel van mijn budget, want de winkel had die laten passen zonder de prijs te zeggen.Veel geluk met jouw zoektocht!
Hey Sophie,Bij Jagre gaan ze tot maat 58 dus geen zorge over de maat. En de prijzen beginnen van +- €500 en de gemiddelde prijs is €800 a €900.Zeker eens naartoe gaan. Is wel in Antwerpen... maar is een hele goede zaak.