Terug naar overzicht
:-) kunnen we hier uit afleiden dat jij zwanger bent??? proficiat!Ik heb na de vorige aflevering al onmiddellijk gestemd hoor voor Lien en Cedric, die verdienen dat echt! En mijne toekomstigen heeft ook al voor hen gestemd.Amaai, hun trouwdag komt wel snel, ze hebben blijkbaar nog een zaal gevonden! echt tof :-)
Ja, inderdaad, ik ben zwanger voor januari. Onze tweede huwelijksverjaardag vieren we met z'n 3. Alvast bedankt voor je reactie, ook vooral in naam van Lien en Cedric. Groetjes,Isabel
Hoi,Mijn toekomstige en ik hebben ook voor lien en cedric gestemd.Het beste koppel van de Block en de enige die meelevend zijn. Ze staan klaar voor iedereen dus ik wens hen bij deze super veel geluk verder in de block en met hun trouwplannen.Groetjes www.joost-mandy.bruiloftsite.nl
ik heb ook al voor ceddric en lien gestemd , het is gewoon een fantastiche koppel
ook bij ons werd er gestemd voor Cedric en Lien. Van begin af aan waren zij onze favorieten, en onze sympathie voor hen is met elke aflevering gegroeid. Het is bewonderenswaardig dat zij alles zelf hebben gedaan en ook nog eens zo perfect hebben afgewerkt. Zij kunnen tenminste trots zijn op zichzelf en dat kan niet van ieder koppel gezegd worden!groetjesVanessa24/10/09
Hey!Ook wij hebben reeds op dit fantastische koppel gestemd.Het enige koppel in the block dat het waard is om voor te stemmen trouwens!Veel succes nog met deze actie.En vele gelukwensen voor de zwangerschap! Geniet ervan zoveel je kan want voor je het weet gaat die pagadder naar school.Grts,Natalie(voorlopig nog ongetrouwde mama van 3)