Terug naar overzicht
hallo,wij trouwen op 16 juli in Sint-Niklaas.Wij hebben geen videoreportage om budgettaire redenen.Mag ik vragen wat u ziet als een geringe vergoeding?mvgsandy
Hoi doen jullie het ook niet in antwerpen volgend jaar.en wat zou u prijs dan zijngroetjes cindy 10.06.2006je kan mailen naar cindylaforce@hotmail.com
Wij trouwen in Kluisbergen in oktoberEveneens dezelfde vraag, wat versta je onder geringe vergoeding
Hallo, kan je me even je adres en telefoonnummer doormailen? Mijn schoonbroer trouwt volgende maand in Brugge (feest in Koekelaere) en ik weet dat hij nog iemand zoekt! Groetjes Elkeelke.smets@gmail.com
oh ja even vergeten:email: sandyrodriguez_1@hotmail.commercisandy16/07/05
wij trouwen op 5 augustus, dezelfde vraag als mijn collegaatjes hieronder, wat is de prijs? elssmet@pandora.beGroeten
Wij trouwen pas volgende zomer op 8 juli.We twijfelen nog om een videograaf te nemen omdat we ons budget beperkt willen houden...Informatie is wel welkom.GroetjesVeerlee-mail: veke83@hotmail.com
Oja, wij wonen in Brugge... Wel handig om te weten natuurlijk ;-)Veerle
Voor het gemak geef ik m'n emailadres, gelieve mij hierop te contacteren:lieve.de.cuyper@telenet.beDank voor de reacties tot hier toe!
Hoi,Kun je mij ook meer informatie doorsturen?famrobbe@hotmail.comLieselotte 18.03.06
Zijn er geïnteresserden die trouwen op 22 of 23 juli of op 29 of 30 juli?!lieve.de.cuyper@telenet.be