Terug naar overzicht
Hoi Patricia,Bij ons is het zo : Ik ben bij mijn ouders thuis, mijn verloofde vertrekt van bij zijn ouders.Wamenkomst is bij mijn ouders thuis en van daaruit vetrekken we naar stadhuis.Na stadhuis iedereen terug bij mijn ouders om iets te eten, wij foto's nemen.In de namiddag dan naar de kerk en na de kerk naar de feestzaal.Groetjes
Hoi,Bij ons het volgende.IK ga bij mijn ouders, mijn vriend bij de zijne. Wij huurden een limo (ook als verrassing voor de ouders) en deze gaat eerst mijn vriend, getuige en zijn ouders oppikken. Dan komen ze mij ophalen, mijn getuige en mijn ouders. De rest van de familie rijdt meteen naar het stadhuis. Mijn ouders wonen in een doodlopend straatje en anders is het daar een te grote overrompeling!GroetjesKim12-09-2009
HalloBij ons is het ook zo: ik ben bij mijn ouders thuis, mijn ventje bij zijn ouders. Hij komt me bij mijn ouders ophalen. Zijn ouders komen ook al mee met hen in de ceremoniewagens. De bruidskindjes komen bij mijn ouders thuis alsook de getuigen. Vandaaruit vertrekken wij samen naar het stadhuis. Ben je er een beetje wijzer door?
onze situatie is anders aangezien geen een van ons twee bij onze ouders thuis zal aijn. Ik denk dat ik gewoon iedereen bij ons thuis ga vragen.
je moet doen wat je zelf wil.Ik wou zeker niet veel volk bij onze eerste ontmoeting, dus wij deden het volgende en hadden volgende dagplanning:Ik kleedde mij bij mijn mama aan en mijn man bij ons thuis. Hij werd opgehaald door onze bruidsauto (een vriend) en kwam naar mij. Daar was alleen de fotograaf, de mama's (geen papa's in het spel), de kapster, schminkster en mijn 'hulpje' en de videograaf.Daarna zijn wij foto's gaan maken, en met de dichtste familie hebben wij 's middags bij ons eigen thuis afgesproken om van daaruit naar het gemeentehuis te rijden.Je moet gewoon zien wat jullie zelf willen, en misschien ook wel kijken of er genoeg parking is aan het stadhuis.groetjesHeidi13/09/2008