Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie komt naar huis/stadhuis

24-11-2008 14:17:06
Ik ben nog naar bijna geen enkel huwelijk geweest, dus ik weet niet hoe ik het volgende moet aanpakken.
Ik ga thuis mij omkleden en dgl, mijn vriend bij vrienden thuis, en de bedoeling is dat hij mij thuis ophaalt. Waar spreken we dan met familie en (dichte) vrienden af? Is het de bedoeling dat zij allemaal naar het stadhuis gaan (is de 1e stop), of komen zij allemaal tot bij ons, of komen de vrouwen tot bij mij en de mannen naar hun (maar wat met mijn vader dan?)... aleja: alle suggesties zijn welkom!

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 697

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik24-11-2008 14:29:52

Hoi Patricia,

Bij ons is het zo :
Ik ben bij mijn ouders thuis, mijn verloofde vertrekt van bij zijn ouders.
Wamenkomst is bij mijn ouders thuis en van daaruit vetrekken we naar stadhuis.
Na stadhuis iedereen terug bij mijn ouders om iets te eten, wij foto's nemen.
In de namiddag dan naar de kerk en na de kerk naar de feestzaal.

Groetjes

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik24-11-2008 15:38:07

Hoi,

Bij ons het volgende.
IK ga bij mijn ouders, mijn vriend bij de zijne. Wij huurden een limo (ook als verrassing voor de ouders) en deze gaat eerst mijn vriend, getuige en zijn ouders oppikken. Dan komen ze mij ophalen, mijn getuige en mijn ouders. De rest van de familie rijdt meteen naar het stadhuis. Mijn ouders wonen in een doodlopend straatje en anders is het daar een te grote overrompeling!

Groetjes
Kim
12-09-2009

Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik24-11-2008 17:57:37

Hallo

Bij ons is het ook zo: ik ben bij mijn ouders thuis, mijn ventje bij zijn ouders. Hij komt me bij mijn ouders ophalen. Zijn ouders komen ook al mee met hen in de ceremoniewagens. De bruidskindjes komen bij mijn ouders thuis alsook de getuigen. Vandaaruit vertrekken wij samen naar het stadhuis.
Ben je er een beetje wijzer door?

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik24-11-2008 19:30:11

onze situatie is anders aangezien geen een van ons twee bij onze ouders thuis zal aijn. Ik denk dat ik gewoon iedereen bij ons thuis ga vragen.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik24-11-2008 19:39:29

je moet doen wat je zelf wil.
Ik wou zeker niet veel volk bij onze eerste ontmoeting, dus wij deden het volgende en hadden volgende dagplanning:
Ik kleedde mij bij mijn mama aan en mijn man bij ons thuis. Hij werd opgehaald door onze bruidsauto (een vriend) en kwam naar mij. Daar was alleen de fotograaf, de mama's (geen papa's in het spel), de kapster, schminkster en mijn 'hulpje' en de videograaf.
Daarna zijn wij foto's gaan maken, en met de dichtste familie hebben wij 's middags bij ons eigen thuis afgesproken om van daaruit naar het gemeentehuis te rijden.

Je moet gewoon zien wat jullie zelf willen, en misschien ook wel kijken of er genoeg parking is aan het stadhuis.

groetjes
Heidi
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info