Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed

16-12-2003 10:55:08
Hallo,

Kan iemand mij een goeie trouwwinkel aanraden? Waar je op je gemak kan passen, waar ze stijlvolle en eenvoudige trouwkleedjes hebben, waar ze echt met je bezig zijn?

Bedankt!

Katrien

katrien

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 751

An
18-9-2004
 Meld misbruik16-12-2003 11:38:03

Ik ben bij Jagré geweest in A'pen. Zonder afspraak en ze nemen echt de tijd voor u om te helpen passen. + ze zeggen ook als iets niet mooi is, geen jaknikkers dus. Echt goed meegevallen en niet duur.

Marjolein

Meld misbruik16-12-2003 11:56:00

Ik ben al in twee winkels geweest: Robel in Roeselare, en La Sposa in Roeselare. In La Sposa vond ik het toffer, ze hebben meer stijlen, je mag alles passen wat je wil, heel erg vriendelijke verkoopsters, ze 'pushen' je niet om te bestellen en je mag er echt de tijd voor nemen.
Echt de moeite!

kristien
8-10-2004
 Meld misbruik16-12-2003 13:25:48

Hoi,

Ik ben reeds drie keer naar Jagré gegaan,telkens zonder afspraak. Elke keer waren de dames even vriendelijk en behulpzaam. Nooit bekeken ze me vies omdat ik nog niet kon beslissen. Nu weet ik dat ik mijn jurk daar zal nemen en ga ik dus nog eens langs om mijn maten te laten nemen. Voor 500 € kan je toch niet twijfelen hé.

Groetjes,
Kristien

An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik16-12-2003 17:54:39

Ik ben bij l'Héroïne in Brugge geweest. Geen traditionele collecties daar, wel alternatievere kleedjes, onder meer van Mieke Cosyn en Ann Huybens. Heel vriendelijke mensen, niets is hen te veel.

Veel succes!

Letitia

Meld misbruik17-12-2003 17:21:26

Heb inderdaad veel goeds gehoord over Jagré maar ik ben zelfs bij Pierre Yves geweest in Brussel. Ze zeggen ook eerlijk welk het beste past en doen alles aan je kleed wat je ook wilt (aanpassen aan uw smaak) maar pas op want ze zijn niet goedkoop!

cindy
24-7-2004
 Meld misbruik21-12-2003 19:25:53

Hey Katrien,

Ik heb mijn trouwkleed gekocht in "Mode Show" te Geraardsbergen.Er is een uitgebreide collectie en het zijn heel plezante en vriendelijke verkoopsters. Ik voelde me er direct op mijn gemak. En de prijzen zijn echt goedkoop zenne (tussen 400-800 euro).
Ik hoop dat je je droomjurk vindt.

Groetjes, Cindy

Nadia
16-4-2004
 Meld misbruik16-1-2004 15:04:13

hoi katrien,
Daar ik zelf niet slank ben had ik schrik dat ik geen kleed zou vinden maar ben maar naar 1 winkel geweest bruidsmode Karin in Dilsen Stokkem (Limburg) en heb daar mijn droom jurk gevonden nog 91 dagen en dan is het zover

Theo

Meld misbruik27-4-2004 22:26:40

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...