Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Andere getuige...

24-11-2008 15:46:07
Dag iedereen,

Eerst had ik mijn beste vriendin, die altijd voor me klaar stond als getuige.
Nu bleek dat dit maar schone schijn was en dat we nu met grote ruzie, de vriendschap hebben verbroken!Dit zal en kan ook nooit meer goed komen.Heb haar dan ook gezegd dat ik haar dan niet meer als getuige wil en ze dacht daar ook hetzelfde van.
Nu zal ik mijn broer vragen om getuige te zijn, alleen weet ik niet op wat voor een originele manier ik dit kan doen...hij weet nog niets, maar wil zeker niet dat hij zich tweede keuze zal voelen...
Hebben jullie een ideeke?

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 316

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik25-11-2008 13:55:20

Hey,

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn vriendin, alias de getuige, laat gewoon niks meer van haar horen. Voor de vrijgezellen is het al even grote miserie met betrekking tot datum en invulling. Het moet allemaal haar zin zijn waardoor de 10 weken voor mijn trouw geen optie meer zijn voor een datum. Ik heb nu ook zoiets van "Ik had beter iemand anders gekozen". Nu had ik daarbij ook aan mijn broer gedacht, maar zou idd niet weten hoe ik nu moet veranderen. Bovendien zijn we al gaan eten met de getuigen, als attentie. Dus het zou raar zijn nu ineens iemand anders te introduceren, zeker aangezien iedereen het al weet.
Pfff.
Weet dat je dus niet alleen bent :).

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik25-11-2008 14:06:03

Hey Cynthia,

Mss kan ik je mailen privé?

groetjes,

Debby
8-8-2009

regina
10-4-2010
 Meld misbruik27-11-2008 14:28:48

Klinkt bekend in mijn oren. Had ook een vriendin gevraagd als getuige. Nu komen we de laatste tijd niet goed meer overeen. Ik had ze eigenlijk ook maar gevraagd omdat ik niet goed wist wie ik anders moest vragen. Nu zit ik er ook mee...

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik6-12-2008 19:34:53

K ben blij dat k toch niet de enige ben, want tlijkt zo dat alles misloopt, als zoiets gebeurt. Nu mailen mag zeker. Als je je adres geeft, beantwoord k zeker je mail. Heb je ondertussen al een oplossing gevonden?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...