Terug naar overzicht
Hey,Ik heb hetzelfde probleem. Mijn vriendin, alias de getuige, laat gewoon niks meer van haar horen. Voor de vrijgezellen is het al even grote miserie met betrekking tot datum en invulling. Het moet allemaal haar zin zijn waardoor de 10 weken voor mijn trouw geen optie meer zijn voor een datum. Ik heb nu ook zoiets van "Ik had beter iemand anders gekozen". Nu had ik daarbij ook aan mijn broer gedacht, maar zou idd niet weten hoe ik nu moet veranderen. Bovendien zijn we al gaan eten met de getuigen, als attentie. Dus het zou raar zijn nu ineens iemand anders te introduceren, zeker aangezien iedereen het al weet.Pfff.Weet dat je dus niet alleen bent :).
Hey Cynthia,Mss kan ik je mailen privé?groetjes,Debby8-8-2009
Klinkt bekend in mijn oren. Had ook een vriendin gevraagd als getuige. Nu komen we de laatste tijd niet goed meer overeen. Ik had ze eigenlijk ook maar gevraagd omdat ik niet goed wist wie ik anders moest vragen. Nu zit ik er ook mee...
K ben blij dat k toch niet de enige ben, want tlijkt zo dat alles misloopt, als zoiets gebeurt. Nu mailen mag zeker. Als je je adres geeft, beantwoord k zeker je mail. Heb je ondertussen al een oplossing gevonden?