Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Binnenkomen bruidspaar in zaal

24-11-2008 16:33:53
Hey bruidjes,

Ik weet dat deze vraag waarschijnlijk al veel gesteld is, maar ik ben op zoek naar een liedje voor het binnenkomen van het bruidspaar in de zaal. Het mag best was swingen. Welke liedjes gebruiken jullie hiervoor?

Groetjes,

Lesley

Lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 771

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-11-2008 18:18:00

Klassieker ondertussen: Lac du Connemarra (of hoe schrijft dat???), waarbij iedereen met zijn servet zwaait, maar ik vind dit zelf ook als wat 'afgezaagd'...

Freya
24-5-2008
 Meld misbruik24-11-2008 19:00:30

Hoi,
Bij ons was het "love today" van Mika

groetjes
Freya (vandaag 6 mnd getrouwd!)

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik24-11-2008 21:51:21

Hoi

Ben ons zal het 'you can't hurry love' zijn van Phil Collins. We hebben vooral voor een uptempo nummer gekozen omdat ik nogal een emotionele trees kan zijn en we er direct de schwung willen inbrengen.
Het serviettenzwaaien komt tijdens het dessertenbuffet :-)

Groetjes
Véronique C.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik26-11-2008 17:54:06

Hey Lesley,

Bij ons zal het een combinatie zijn van Also Sprach Zarathustra (Night of the proms) en het themaliedje van Pirates of the Caribbean.

Wat ook een leuk liedje is: the bongo song van Safri Duo!

groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...