Terug naar overzicht
Hey Halse bruidjes,Wij trouwen op 8 augustus 2009. Dus nog een beetje langer wachten...Lukt het met de voorbereidingen?
hallo hallenaren,wij trouwen op 25/09/2009.alle voorberiedingen zijn al gedaan, daar moeten we ook niet meer wakker van ligggen.groetjes en wie weet kom ik wel eens piepen op jullie huwelijksdag.daisy en lieven25/09/2009
Amaai Daisy, mooi op tijd klaar.Trouwen jullie ook voor de kerk? En zo ja in welke kerk dan?Ik zou graag in de basiliek trouwen, maar we zijn eigenlijk van Buizingen en Sint Rochus...
Ik heb een website gemaakt, jullie ku een kijkje nemen.krisenvalerie@startje.beWij hebben bijlange alles nog niet in orde,maar wel het belangrijkste,denk ik.Groetjes, Valerie.
Leuke site hoor Valerie!Hof ter Nering is een leuke zaal, we hebben daar met de familie al meerdere malen gefeest. Het is zeer verzorgd.Onze site komt rond kerst online. Beetje als een save the date kaartje.
Laat weten he Arianne.
Wij trouwen ook in Halle en wel op 24/10/2009. Dus wel nog eventjes. Zowel voor de wet als voor de kerk. Voor de kerk wel in Buizingen.
Wat is jullie feestzaal?Hebben jullie al enig idee waar jullie bloemen gaan halen (boeket en versiering)?Leuk om te weten dat er nog halse bruidjes op dit forum zitten.
Voor een bruidsboeket ga ik na nieuwjaar eens zien bij van dionantdaar hebben ze enkele boeken om in te kijken.
Hallo mensen van Halle, ik trouw in Mei, heb tot 3jaar geleden in Buizingen gewoont (geboren in Halle), mijn toekomstige leren kennen in Asse en gebouwd in Opwijk. wij trouwen nu in het kerkje waar mijn vriend en onze kindjes gedoopt zijn. en ja hoor, mijn kindjes zijn geboren in Halle.(alhoewel dat het voor de jongste nipt was), ik blijf me een hallenaar voelen en ga elk weekend bij mijn ouders, vind het wel spijtig dat ik niet kan trouwen in Buizingen, dat was kwa planning veel te moeilijk. maar ik neem zeker een kijkje als jullie ers staan
Jeeuj het is gelukt om de basiliek vast te leggen voor onze trouwdatum. @Heidi: je bent zeker welkom. Het is zeker ook speciaal om in het kerkje te trouwen waar je kindjes gedoopt zijn.@Valerie: ik had ook aan Van Dionant gedacht. Leuk om te weten dat ze daar inkijkboeken hebben.
Stuur jullie e-mail eens door, dit is alvast het mijne: valerie.hamelryck@tele2allin.beGroetjes.