Terug naar overzicht
Hey,de winkel vraagt zelf wanneer je je jurk wil komen ophalen...Ik wil hem zo laat mogelijk gaan halen (om mijn toekomstige niet in de verleiding te brengen van eens te gaan piepen.), dus ik ga hem op 8 mei nog eens passen en op 16 mei trouwen we!Groetjes,Kelly
Hallo,Ik trouw op 19 juni en moet in april nog eens gaan passen voor het verstellen. Op 17 juni moet ik de jurk dan gaan afhalen, ze hebben die afspraak ook al direct vastgelegd bij mij.Groetjes,Katrien19/06/2009
Dag mede-winterbruidje! Ik trouw een dagje later dan jij, en ik ga mijn kleed de woensdag pas halen (17 december). In de winkel raden ze je ook aan om zo laat mogelijk je kleed te komen ophalen. Dan kan je het nog een laatste keer passen en dan kunnen er eventueel nog een paar kleine aanpassingen gebeuren. Succes nog! Bij mij begint de stress ook toe te slaan!
tip: als je je kleed gaat halen, zorg dan dat je auto groot genoeg is. Ik rijd met een kleine auto en mijn kleed was nogal lang (met sleep). Mijn kleed was pas gestreken en ik kon het dus niet zomaar in bochten leggen. Ik heb mijn pa nog opgebeld om met zijn auto mijn kleed te komen halen. Zijn auto was veel ruimer.