Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindje tijdens trouwfeest?

24-11-2008 20:17:22
Wij zullen volgend jaar trouwen en ons zoontje zal dan 1 jaar en 8 maand zijn. We weten niet goed wat we moeten doen met hem tijdens het avondfeest, een babysit zoeken voor s'nachts? We hebben namelijk nooit laten babysitten buiten onze familie zelf dan natuurlijk. Er is ook wel een kamertje beschikbaar in de trouwzaal maar ik weet niet of hij daar zal kunnen slapen door het lawaai.
Hoe doen diegenen onder jullie met kinderen dit dan?

Ilse
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 383

Kelly

Meld misbruik24-11-2008 20:49:58

Hey,

onze kindjes zullen in mei 18 maanden en 3 jaar zijn. En ook hier is er nog nooit een babysit over de vloer geweest. De jongste heeft het zelfs heel moeilijk met mensen die hij niet kent.
Toch gaan we echter babysits nemen. Iemand voor overdag (om hen te entertainen en voor hun dutjes te zorgen) en 's avonds/'s nachts.
Onze babysits zijn het buurmeisje en de dochter van mijn collega, die verzorging heeft gestudeerd. Dus binnenkort gaan we oefenen hé! Hen eens laten komen spelen met de kinderen als we er bij zijn en dan zonder ons hé! 't is belangrijk dat de kinderen hen goed kennen, dus zullen we wel moeten op hen een beroep doen...

Vrienden hebben tijdens hun trouw de kindjes zelf in bed gaan leggen, zodanig dat ze de babysit niet hoefden te zien. De babysit moest dan naar de ouders bellen als er iets was. Ze zijn dan ook wel een keer over en t weer moeten gaan! En zij hadden ook de afspraak met de grootouders, dat zij om 0u bij hen thuis gingen slapen om de babysit af te lossen. (Maar dat willen wij onze ouders niet aandoen!)

Groetjes,
Kelly

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik24-11-2008 21:02:42

Bij ons zal er maar één kindje bij zijn en dit is het kindje van mijn broer. Ik ben haar meter en zij is ook het bruidskindje. Aangezien mijn familie van ver komt (van de kempen en wij wonen in West-Vlaanderen), is het sowieso al niet evident voor een babysit te vinden. Ze zal op onze trouw bijna 28 maanden zijn. Wij hebben in de zaal ook een kamertje dat we op slot kunnen doen om onze enveloppen te bewaren en om ons op te frissen. Wij gaan daar een reisbedje zetten zodat we haar daar te slapen kunnen leggen. We zijn met vrouwen genoeg om heel dikwijls te gaan kijken (ik, mijn schoonzus, mijn ma, mijn schoonma, mijn andere schoonzus, tantes, ...)
groetjes

Vanessa
24/10/09

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik24-11-2008 21:59:07

Hey!

Onze kids zullen al ietsje ouder zijn, nl. 9, 8 en bijna 6. Zij zullen na de receptie elk met een vriendje meegaan. Ze blijven daar dan logeren en de volgende dag kunnen we hun ophalen. En die ouders zijn zelfs zo vriendelijk geweest van te zeggen dat we gerust na de middag mogen komen.

Mijn vriendin is eerder dit jaar getrouwd en hun dochters waren toen 2 en 1. Zij hadden een buurmeisje gevraagd om er de hele dag bij te zijn. En tussen de soep en het hoofdgerecht heb ik de babysit en de kindjes dan naar huis gebracht. Ik heb nog geholpen ze in bed te stoppen (ze komen regelmatig bij ons slapen en zo ken ik hun bedritueel). En tegen de tijd dat ik terug in de feestzaal kwam werd het hoofdmenu opgediend.

Misschien kunnen jullie ook iemand nemen die de hele dag op de kids past en die ze dan meeneemt naar huis om ze in te stoppen. Zorg gewoon dat de babysit en de kindjes vertrouwd zijn met elkaar zodat jullie of jullie ouders niet hoeven gestoord te worden.

Veel succes nog! En vooral een zeeeeeer aangename dag gewenst!!!

Grts
Natalie

Cynthia

Meld misbruik25-11-2008 21:44:03

hey!

ik weet niet of jouw kindje naar de creche gaat, maar ons zoontje zal dan 17 maanden zijn en blijft de hele dag bij ons, maar s'avonds na de receptie gaat hij bij ons onthaalmoeder voor de nacht. Hij kent haar heel goed, dus geen probleem met onbekende babysits... Misschien eens navragen.
Groetjes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-11-2008 23:46:01

ons zoontje was ook exact 1 jaar en 8 maanden.
hij is tot 23 uur wakker geweest. Wij hadden wel meerdere kindjes, een kinderanimatieteam, ballenbad en springkasteel, dus voor hem genoeg om te doen.

om 23 uur is hij in een bedje gelegd en heeft hij geslapen.

ging perfect!!

maar hangt denk ik van het kindje af en hoe het die dag gezind is enzo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...