Terug naar overzicht
bij de cermo in turnhoutgroetjes Nele
Aan Nele, Bij Cermo kunnen ze grote maten bestellen maar je kan er wel geen passen. Bij cermo hebben ze enkel pasjurken in maat 38. Dit vind ik toch wel een serieuze afknapper. Boetiek Maya heeft er wel. Ook in Nederland. Ik ben bij bruidsmode Désirée in Geleen Nederland geweest. Zij hebben pasjurken tot zeker maat 52 hangen. Ze zijn er ook supper vriendelijk.
Hoi, Mijn kleed komt van bij Arianne in Sint-Truiden! Ze hebben daar pasmaten tot 48. Bovendien ben ik heel content van de service. En het is gemakkelijk als je van Sint-Truiden bent om je kleed nadien op te halen he :-)Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hey Riet, Ik heb ook maat 48-50 (al naargelang land van herkomst) en heb mijn kleed (Cara van Marylise) bij Boetiek Maya in Hemiksem gehaald. Eigenares lijkt een beetje kortaf en stuurs, maar is heel professioneel en eigenlijk zelfs heel grappig. En ze laat je niet buitengaan voor je jurk perfect in orde is.Bovendien kan je er ook verschillende kleedjes passen, want ze heeft ook grote pasmaten. Groetjes en veel plezier bij het kiezen!Inesreeds 53 dagen getrouwd
@ carolina, ik heb zelf kunnen passen bij cermo tot maat 48 in broekpak en trouwjurk dus zeker de moeite waard om te gaan passen.
@ Nele,Toch raar. Mijn beste vriendin trouwt ook volgend jaar. Zij heeft maat 40-42. Ze kreeg geen enkele jurk dicht. Ze is begin oktober haar jurk gaan kiezen.
@carolina , ik ben gaan kijken half oktober voor broekpak en ik kan zelfs nog broekpak passen heb op voorhand gezegd dat ik grote maat had en of er pasmoddelen waren en ik had hier geluk meegroetjes Nele
Hey, Mijn tante is vorig jaar getrouwt en ze heeft maat 52 en heeft haar trouwjurk bij Jagré in Antwerpen gaan halen. Elke jurk gaat natuurlijk niet dicht, maar de verkoopsters zijn daar om de jurk vast te houden en met hun hele goede uw trouwjurk van je dromen te zoeken. Gtoetjes
Hallo Riet,Misschien kan maatkleding jou verder helpen? Ik heb uiteindelijk gekozen voor November Styling. Zij is een gediplomeerd ontwerpster en styliste, en heeft op haar site voldoende voorbeeldjes. Tijdens ons kennismakingsgesprek heeft zij op basis van mijn ideeën schetsen gemaakt, terwijl ik in haar uitgebreid gamma aan stofstalen en kleuren een keuze kon maken. Bovendien zijn haar prijzen heel betaalbaar!Veel succes, Natasha