TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valerie
5-9-2009
|
24-11-2008 22:05:06
Uitnodigingen worden zo'n 6 weken voor het huwelijk verstuurd! Groetjes
|
|
Barbara
10-4-2009
|
25-11-2008 9:39:40
Hoi, Wij zijn naar AVA-Papierwaren geweest voor onze kaartjes. Ze hebben daar verschillende mappen met huwelijkskaarten in verschillende smaken, voor ieder wat wils dus... Er zijn vast nog firma's die zo'n inkijkmappen hebben...Er zijn ook firma's waar je een originele huwelijkskaart kan laten ontwerpen zoals je zelf wenst, maar dan moet je toch al snel rekening houden met een redelijke kostprijs... Wij vonden onze huwelijkskaart in een inkijkmap en betalen in totaal met drukwerk en enveloppen zo'n 275 à 300 € voor 100 kaarten... De bijsteekkaartjes voor receptie/avondfeest maken we zelf daar ik dit bij de drukker nogal duur vind voor wat het eigenlijk maar is... De uitnodigingen bestel je best 3 à 4 maanden op voorhand en verstuur je 6 à 8 weken voor jullie huwelijksdatum... Binnen een 2-tal weken mogen wij onze kaartjes gaan bestellen, dan is het nog 4 maanden... Veel succes. Groetjes Barbara
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
25-11-2008 12:35:56
Versturen van uitnodigingen hangt af of je huwelijk in de vakantie valt of niet. Bij ons was het in oktober, dan is het vrij rustig, weinig mensen op reis ed. Wij hebben ze ong 6 weken op voorhand verstuurd. Heel veel drukkers werken met dezelfde inkijkmappen, ze verkopen dus exact dezelfde kaartjes maar toch zit er veel verschil op in hun prijzen. AVA hanteert catalogusprijzen, een andere drukker die net dezelfde kaartjes had was duurder dan de catalogusprijzen en waar wij geweest zijn kregen we 20% korting op de catalogusprijs (Heestermans in Lede Oost-Vlaanderen). Vergelijken is de boodschap, zeker als je veel kaartjes moet versturen.
|
|
Patricia
14-2-2009
|
25-11-2008 13:28:55
Wij hebben het volledig zelf gedaan. Het zijn uiteindelijk uitnodigingen in een flesje geworden (ik denk een kleine 150 euro voor 130 uitnodigingen, dus zeker en vast niet duur! - gewoon een kwestie van rondkijken). Omdat het flesjes zijn hebben we ervoor gekozen om ze af te geven ipv op te suren. En aangezien er veel mensen zijn die we niet elke week zien, geef ik ze nu (3 maanden op voorhand) stilaan af naarmate ik de mensen zie. Ik ben van het principe: beter te vroeg dan te laat. want mensen moeten toch tijdig weten dat ze die dag moeten vrijhouden, en niemand gaat je scheef bekijken omdat je het niet 'volgens de etiquette' 6 weken op voorhand hebt gegeven...
|
|
daisy
25-9-2009
|
25-11-2008 13:42:12
hallo, wij maken onze uitnodigingen zelf,onze trouwfotograaf gaat (gratis) foto's van onze kindjes nemen(dat wordt de voorkant en de rest doen we helemaal zelf, de meeste mensen houden die toch niet bij.we gaan ze wel ergens laten afdrukken. wij trouwen in september maar gaan de uitnodigingen al versturen in mei, gewoon omdat er veel mensen in onze kring op vakantie gaan in september, en het verlof er tussen valt.
groetjes daisy en lieven 25/09/2009
|
|
Cynthia
16-5-2009
|
25-11-2008 13:48:37
Hey,
Ja zo'n zes-acht weken heb ik me laten vertellen bij de drukker. Meer dan acht weken hadden ze ook afgeraden omdat dan sommige gasten al vergeten zijn dat ze een uitnodiging gekregen hebben, of ze al kwijtgeraakt zijn (natuurlijk zal dit niet bij je beste vrienden gebeuren, maar mss eerder met mensen op de receptie). C.
|
|
Evi
30-5-2009
|
27-11-2008 10:19:33
Idd worden uitnodigingen normaal 6à8 weken vooraf verstuurd. Maar de periode waarin je trouwt is ook belangrijk. Wij trouwen eind mei, op zich nog geen drukke periode, nog niemand op groot verlof normaal. Maar weekend waarin wij trouwen is het Pinksterweekend, mensen profiteren er dan graag van om weekendje weg te gaan. Daarom willen wij ze op tijd verwittigen en versturen wij onze uitnodigingen vanaf maart (zo'n 3mndn ervoor).
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|