Terug naar overzicht
Hoi,Wij zijn reeds naar Tenerife op reis geweest en verbleven dan in hotel Noelia Sur, een 4* hotel... Echt een prachtig hotel... Wij hebben er alleszinds prachtige herrinneringen aan... Het ligt trouwens ook goed gelegen.Groetjes
Hey Tenerife is echt een heel mooie bestemming om naartoe te gaan!Ze hebben daar ook heel mooie en romantische hotels, in het kader van een huwelijksreis. Hotels die ik daar kan aanbevelen, zijn: Iberostar Grand Hotel Anthelia, Sheraton La Caleta en Jardin Tropical. Dit zijn allemaal 5* hotels, zeker aan te raden voor op huwelijksreis! Ze zijn misschien iets duurder, maar je gaat dan ook maar 1 keer op huwelijksreis he ;-).Groetjes
Hey Valerie,Nog zéker aanraders in Tenerife:* Gran Hotel Bahia del Duque* Iberostar Grand hotel Anthelia* Jardines de Nivariaen inderdaad Riu Palace TenerifeMoest je meer info willen, mag je me altijd mailen zene, 't is nu dat je de grootste vroegboekkortingen krijgt!travelangelke@yahoo.comgroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Ik wil je niet ontmoedigen wat Tenerife betreft, maar als je van de natuur houd ik dit zeker geen goede beslissing. Tenerife is een vulkanisch eiland en het enige wat je daar vindt is de vulkaan. Tenerife is niet groen. Als er geen toerisme was zou Tenerife niet leefbaar zijn. Het enige wat er goed is, is het strand, de hotels, winkelen en eten. Als je enkel voor de zon gaat is de bestemming prima.Bij de Blauwvoet in Balen hebben ze hele speciale huwelijksreizen : informeer daar even. www.deblauwvoet.be