Terug naar overzicht
Hoi,Puerto Plata in de Dominicaanse republiek is wel een aanrader. Wij zijn vorig jaar begon juli vertrokken en hebben overdag nooit slecht weer gehad. 1 Tropische regenbui 's avonds die op 5 min over was.Wij zijn van plan dit jaar terug te gaan op huwelijksreis maar dan in oktober.GroetjesKim
Hey Katrien,Aruba en Curaçao hebben geen regenseizoen, dus die zijn al super.Maar inderdaad ook de Dominicaanse Republiek, Mexico, Bali, Zanzibar (ook zéér mooi en combineerbaar met Kenia als je dat zou willen).Als je meer info wil, mag je me altijd mailen zene: travelangelke@yahoo.comIk zit elke dag met mijn neus in die boeken dus...xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hey,Inderdaad, Curaçao is een prachtbestemming in die periode, en van prijs ook nog zeker te doen.Als je meer info wil hebben over Curaçao zelf, uitstappen, hotels,... geef je maar een seintje. Het eiland is namelijk een jaarlijkse tussenstop voor mij (heb er vrienden).Groetjes,Ansans.peterse1@telenet.be
Dag Katrien,Mijn vriend en ik zijn dit jaar in juli naar de Seychellen geweest. Het is een eilandengroep die dicht bij Mauritius ligt. Een collega van me gaat daar minstens 1x per jaar zijn schoonfamilie bezoeken en zegt dat het er praktisch altijd mooi weer is. Wij hadden helaas niet zoveel geluk met het weer, maar dat was volgens de inwoners van de Seychellen zéér uitzonderlijk! Van een regenseizoen kan je er niet echt spreken. Moest je meer informatie willen, je mag me altijd mailen! Het was een ongelofelijke reis: praktisch geen toeristen, ongerepte natuur, je kan er heel veel uitstappen doen naar de meest exotische eilanden en het eten is er ook heel lekker. Er is ook vrijwel geen criminaliteit.Mijn mailadres: vera.pauly@khlim.beGroetjes!
Wij hebben voor Bali gekozen. Naar 't schijnt één van de weinige landen buiten Europa die wel de seizoenen volgt van Europa. Dus gegarandeerd mooi weer dan, want geen regenseizoen. Idd Zuid-Am e.d. zitten allemaal in regenseizoen. Alhoewel dit relatief is, je kan die periode ook nog hele tijd prachtig weer hebben. Probleem is gewoon dat je het vooraf niet weet en dit risico wilden wij niet weten, want mooi weer was onze eerste vereiste.