Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes

25-11-2008 11:10:25
Hoi allemaal

Nu we bij de priester zijn geweest, zou ik stilletjesaan aan ons misboekje beginnen werken. De grote dag zal er vlugger zijn dan we zelf denken. Dus iedereen die zijn misboekje aan mij wil doormailen... Zo kan ik alvast leuke ideetjes opdoen en mooie teksten ontdekken.

Vele groetjes en alvast bedankt
Caroline
30/05/2009

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 433

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik25-11-2008 14:34:59

hey Caroline

Wij trouwen ook op 30/05/2009.
Heb vorige week het grootste deel van mijn misboekje gemaakt, kan zijn dat ik hier en daar nog wat wijzigingen ga uitvoeren maar ik wil het u wel eens doormailen. Ben momenteel op het werk dus kan dit ten vroegste deze avond doen.

Groetjes

Joke
http://nickyenjoke.bruilofsite.nl

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik25-11-2008 15:21:35

Oooh,ja, mijn e-mailadres nog!
jimmy.groeneweg@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info