Terug naar overzicht
Hey Liesbet,Ik ga ook voor strapless BH en ik overweeg zéker jarretellen!Jarretellen zijn juist weer terug 'in' aan het komen!Ik ben van Antwerpen, dus ik kan je geen leuke adresjes aanraden. Gewoon enkele lingeriewinkels proberen. In H&M en INNO zie je best veel jarretellen hangen hoor! Ik zou voor een kleinere winkel kiezen, daar wordt je meestal beter geholpen..veel plezier met kiezen...xx Sanne
Hoi,Ik was ook van zinnes om jarretellen te dragen, kwestie om dat iets extra's te geven voor mijn man. Maar dat werd mij hier op dit forum langs alle kanten afgeraden.Wij zijn in de zomer getrouwd, en iedereen zei mij dat kousen sowieso veeeeeeeeel te warm waren in de zomer, ik dacht juist dat dat ervoor zou zorgen dat ik minder zou zweten, maar niets is minder waar!!! Ik had in het begin van de dag kousen aan, maar die zijn heel erg snelt terug uitgevlogen. Ze wisten mij hier ook te vertellen, dat jarretellen ongelofelijk ongemakkelijk zijn als je dit nooit draagt. En om ze dan juist gaan aan te doen op de dag dat je je eigenlijk het best in je vel moet voelen...Ik heb het overwogen maar het idee dan maar laten varen en een mooie string in de plaats gekocht.GroetjesKimal 115 dagen getrouwd.
Mijn vriend staat er ook op dat ik jarretellen zou kopen, maar ik trouw in de zomer (augustus) en zie dat ook niet zitten. Dan maar een kouseband op blote huid en dan zal ik hem achteraf wel met een pikant lingeriesetje verrassen ;-)
Hey Liesbet,Mijn aanstaande ziet ook graag jarretellen en ik ben van plan om dit ook te kopen. Ik heb dit nog nooit gedragen en vraag mij wel af of dit gemakkelijk zal zitten...Groetjes
Hoi,mijn verloofde is ook zot van jarretellen maar dit lijkt mij niet comfortabel als bruidslingerie en heel veel mensen (oa op dit forum) hebben het mij afgeraden. Ik ga dus een mooie bustier + bijpassende string/slip met kousen en kousenband kiezen, iets gemakkelijks maar natuurlijk ook sexy ;). En die jarretellen, die heeft hij dan nog te goed voor op huwelijksreis ofzo!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
jarretellen...Ik draag ze graag in de veritas kan je zo ie zo kousen voor jarretellen kopen.Als je ze nog nooit gedragen hebt en eraan denkt op jullie grote dag te dragen ga je er toch gewoon kopen (inno hebben ze er zeker) en nu in de winter met een leuk rokje kan je alvast wennen en zien of het wel iets voor jou is.Gewoon doen.Mijn vriend maakt het niet uit of ik ze draag of niet (zegt hij!) maar ik voel me er gewoon supper sexy mee en dat straalt gewoon van me af denk ik.Veel succesps misschien is het wel warm die dag dan denk ik niet dat het handig is.
Mij zijn jaretellen steeds afgeraden, die hebben blijkbaar de neiging om los te schieten op momenten die helemaal niet passen...Als alternatief neem ik zelfophoudende kousen, die hebben zo een leuke kanten boord bovenaan, passen perfect met een kouseband erbij en zijn heel praktisch (en vallen ook goed mee van prijs. Dim en Veritas hebben er.)Veel succes!
Hallo,ik ga ook jarretellen kopen, heb een tijdje geleden van die zelfophoudende kousen gekocht en daar krijg ik uitslag van op de binnenkant van mijn benen. Dus om daar een hele dag mee rond te lopen...Blote voeten lijkt me niet ideaal, dan heb je blaren tegen 's middags dus ga ik voor jarretellen. Ik heb goedkope (19 euro) gekocht in de veritas om eens te kijken of dat gemakkelijk zit, en dat valt heel goed mee vind ik.Bij het setje dat ik gekocht heb (Marie-Jo) horen ook jarretellen maar ik ga eerst nog een paar dagen met mijn goedkope rondlopen voordat ik ze ga halen. Want die jarretelle gordels kosten vrij veel vind ik. (Die van Marie-Jo kost 53 euro in de Inno)Groetjes,Inge (1/8/2009)
Ik mag er niet aan denken om heel de dag ongemakkelijk te lopen met jarretellen !!!! Ik heb dit in't verleden ook gedaan omdat mijn lieverd dit zo leuk vindt maar als hij nu iets of iemand met jarretellen wilt mag hij ze zelf aandoen hoor !!!! Dat zakt constant af en is echt vreselijk ongemakkelijk !!! NO WAY !!!Ik heb een jurk gekozen waarin mijn bovenkant helemaal zit in vastgesnoerd dus BH heb ik niet nodig maar ik denk wel dat ik een panty ga aandoen want in april kan het frisjes zijn !Succes met de jarretellen in ieder geval ! Nathalie