TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
19-6-2009
|
25-11-2008 12:18:26
Hallo,
Ik had ook een hele entourage (5 personen) bij toen hoor! Vond dat eigenlijk veel leuker zo. Wel grappig, iedereen was daar met 1 à 2 personen, ik had een hele hoop toeschouwers bij :-) Heb daar nooit spijt van gehad!
In de winkel wisten ze ook dat ik met meer volk kwam, was voor hun geen probleem.
Ik heb de helft van het kleed moeten betalen als voorschot.
Veel plezier met het passen!
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Kim
2-8-2008
|
25-11-2008 12:34:13
Hoi, Ik zat toen ik mijn jurk ging kiezen ook met zo'n dilemma. Mijn moeder, oma (meter) & getuige gingen mee. Maar mijn schoonmoeder had ook nog gevraagd om mee te gaan. Dit heb ik echter geweigerd, vooral omdat ik totaal niet met haar kan opschieten, en ik haar mening helemaal niet wou. Dit terzijde. Op het forum hier hadden ze mij afgeraden met zoveel volk te gaan, omdat iedereen een andere mening heeft en dat maakt het kiezen wel heel erg moeilijk. Jij moet tenslotte je eigen zin doen en niet wat andere mensen denken of vinden... Maar voorts lijkt het mij wel leuk met zoveel volk.
Ik moest ook de helft van het kleed als voorschot betalen.
groetjes Kim
|
|
daisy
25-9-2009
|
25-11-2008 13:24:42
hey, ik ben met 2 vriendinnen mijn kleed gaan bestellen.ik had geen zin om met een oude garde op zoektocht te gaan.hun mening is toch niet zoals de mijne.een van mijn vriendinnen is ook mijn kapster, zo hebben we al een idee wat we met mijn haar kunnen doen.ik heb dan wel eens geluisterd naar wat zij ervan vonden, maar heb uiteindelijk toch mijn eigen goesting gedaan,en ze vonden het supermooi,zolang ik dat roze kleed maar niet kocht.misschien dat ik bij het passen mijn mama en (toekomstige)schoenmoeder wel meeneem, daar ben ik nog niet over uit. ik had een kleedje van 1329euro en ik heb een voorschot van 500euro betaald.
groetjes en veel succes daisy en lieven 25/09/2009
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
25-11-2008 18:03:02
Hoi Dominique, ik ben daar ook geweest voor mijn jurk, 'k was alleen met mijn vriendin en haar dochter (mijn bruidsmeisje) maar er waren veel klanten met een hele entourage, da's echt geen probleem. Ik heb ook de helft van het bedrag betaald, maar omdat ik dit zelf al wou hoor, dus een gewone aanbetaling zal wel ok zijn. Succes, Nathalie 04/04/2009
|
|
Laetitia
20-6-2009
|
26-11-2008 12:22:54
Hey,
Ik had mijn mama, meter en twee vriendinnen mee bij Koonings. Dit was totaal geen probleem en echt fun. Heb 1/3 van de prijs van mijn kleedje als voorschot moeten betalen.
Groetjes en veel succes de zaterdag!
|
|
Cynthia
16-5-2009
|
26-11-2008 15:58:34
Leuk toch, bij mij deed de getuige niet echt veel moeite om mee te gaan. Ik heb er een gezellige gebeurtenis van gemaakt met mijn mama, maar met een hele bende lijkt het me ook tof. Zeker ook een blijk van interesse vanwege die mensen. Doen zou ik zeggen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|