Terug naar overzicht
Hallo Wendy,Ik heb zelf ook gezocht naar dat soort kleedjes, maar uiteindelijk niet echt mijn zin gevonden. Wel op internet een pracht van een patroon op de kop weten te tikken (origineel stuk uit 1952) en nu moet ik alleen nog een bekwame naaister zoeken om het te maken...
in antwerpen en brussel zijn er wel een paar retrowinkeltjes in de kammestraat in antwerpen zit er minstens 1tje ben wel de naam vergeten maar is een klein leuk winkeltje vlakbij de kleine marktweet u morgen meer te zeggen want moet er vandaag toch heengroetjes Stephaniealleenvanmij@live.be
Wendy,Je kan met die ideeën eens aankloppen bij November Styling. Zij is een gediplomeerd ontwerpster en styliste, en heeft op haar site voldoende voorbeeldjes. Ik zelf had ook een idee dat ik wilde laten ontwerpen, en ik heb uiteindelijk mijn bruidsjurk besteld bij November Styling. Ik ben heel tevreden van hun dienstverlening en ze is ook heel flexibel om mij te ontvangen. Ze is ook tot bij mij thuis gekomen voor dat eerste vrijblijvende gesprek. Bovendien zijn haar prijzen heel betaalbaar!Veel succes, Natasha
http://www.unique-vintage.com/ op deze site vind je allerlei jurken voor allerlei gelegenheden in vintage stijl.Waarschijnlijk te laat voor je trouw, maar misschien vind je er nog wel een jurkje voor een andere gelegenheid ;)