TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabine
7-8-2009
|
25-11-2008 13:41:07
Dag Heidi!
Dit is een zalig gevoel hé! Ik heb mijn jurk gisteren gevonden. Toen ik buitenkwam werd ik overstelpt door emoties. Had echt een wauw gevoel toen ik het aanhad!
Grtjs Sabine
|
|
daisy
25-9-2009
|
25-11-2008 13:48:17
hey, toen ik mijn kleed ging kiezen dacht ik aan een budget van 1200 euro voor kleed, lingerie en schoenen. ik had op internet ook een paar kleedjes gezien(zonder de prijs natuurlijk), dus ik naar de winkel, zei mijn budget maar voor die prijs had ik alleen mijn kleed(het was er nog boven hoor).het kleed was mijn eerste gedacht op de site , toen ik het zag twijfelde ik,maar toen ik het aanhad, dan wist ik dat het dat was.ik was er beeldig in.ik heb het dan toch maar gedaan.het kleed kost 1329 euro maar ik heb het er voor over.ik ga dan wel een beetje besparen op de schoenen en de lingerie(dit ziet toch niemand en mijn ventje vind dit ook niet belangrijk. dus, als het je eerste gedacht is moet je het doen.
groetjes daisy en lieven 25/09/2009
|
|
Heidi
4-7-2009
|
25-11-2008 15:00:54
Ik dacht ook aan een budget van 1500 euro maar het is veel duurder uitgevallen (zeg maar het dubbele), wel een totaalpakket met alles erin (juwelen, schoenen...). Het is van een bepaald merk en ik zie dat nu enorm graag, ik kan het ook mijn hele leven gebruiken hé (behalve de rok). Zal na de trouw wel besparen op reizen enz... Ik heb het ervoor over!!! Proficiat Sabine en co met uw jurk!!! Het is idd een zalig gevoel!!!!
|
|
Vera
22-8-2009
|
25-11-2008 15:23:48
Hey Heidi, Ik heb een 3-tal weken geleden ook mijn kleedje gevonden en ben ook zo blij dat ik de knoop heb doorgehakt! Het is niet echt makkelijk hé: een kleed vinden dat je heel goed staat en dat binnen je budget valt. Ik had gelukkig tegen mijn vriend gezegd dat mijn oog was gevallen op een kleed van €1700 en dat ik uiteindelijk één heb gekozen van €1250 (zonder retouches) en toen was hij heel tevreden ;-)
|
|
Chantal
10-7-2008
|
25-11-2008 21:19:42
Hallo bruidjes, Ik heb vandaag mijn jurk gekozen. Ben bij Linx geweest en heb er wel zo'n mooie jurk gevonden!!! Het totaalpakket kost me 1770€ en daar zitten ook de schoenen, sjaal en juwelen bij. Ik ben alvast overgelukkig, was het maar al 16 mei...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|