Terug naar overzicht
Hey,Ik ga ze maken via vistaprint.nlJe kan eens een kijkje nemen om ideeen op te doen.Valerie
Google eens naar 'Wedding invitations'. Zo krijg je heel veel Amerikaanse en Britste sites waar je tal van voorbeelden vindt. Ik heb op deze manier ook het ontwerpje gevonden voor onze uitnodigingen.Groetjes en veel succes met de voorbereidingen.Véronique C.
Hi SabineOp de site van Martha Stewart kan je prachtige ideeën vinden. Je neemt best eens een kijkje op http://www.marthastewart.com/weddings . Veel succes ermee!GroetjesRommy
Hallo,Ik ga onze uitnodigingen ook zelf maken. Ik ben eerst bij de drukker langsgeweest om de boeken te gaan ophalen voor enkele ideetjes. Eigenlijk moet je er niet te veel speciaal voor doen want als je eens nuchter naar de kaartjes in de boeken kijkt dan merk dat daar heel veel 'simpele' ontwerpen inzitten. En deze zijn ook mooi.Bij ons wordt het een vierkant kaartje, papier (vrij dik) waarop alles geprint wordt is cremekleurig (glanzend) en de achterzijde is van donkerbruin karton met vooraan een vouw over en dan komt er ook nog een kalkpapiertje over. Eigenlijk vrij simpel maar heel mooi. (En tegen de drukker heb ik gezegd dat we er nog niet helemaal uit waren!)Veel succes.