Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Joke misboekje

25-11-2008 15:20:46
Hey Joke

Tof dat er nog iemand is die op 30/05/2009 trouwt. Het is niet de bedoeling dat ik je volledige boekje overneem, maar misschien vind ik er toffe teksten in terug die we ev. ook kunnen gebruiken. Als je wil, mag je het me altijd doorsturen.
jimmy.groeneweg@telenet.be

Alvast bedankt
Caroline

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 482

riet

Meld misbruik25-11-2008 15:25:05

hé wij trouwen ook op 30 mei!!!

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik25-11-2008 15:41:56

Heb ook vele teksten gevonden in andere misboekjes enzo :-)
Zal het deze avond doormailen.

Groetjes

Joke

karen
30-5-2009
 Meld misbruik29-1-2009 0:17:16

wij trouwen ook 30 mei 2009! ben me volop aant storten op het misboekje, vind dat nog moeilijk eigenlijk... mijn vriend zou graag rond een thema werken, maar ik weet het niet zo... hebben jullie mss toffe ideeën?

Karen

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik29-1-2009 9:19:00

@Karen

Hey, mijn misboekje is sinds enkele dagen zo goed als af. Ik wilde eerst ook rond een bepaald thema werken, maar dit is toch niet zo gemakkelijk vind ik. Je steekt er zo al veel tijd in om mooie teksten bij elkaar te zoeken en als die dan nog eens allemaal rond een bepaald thema moeten draaien, ben je helemaal vertrokken. Ik wist ook niet direct welk thema dus hebben we dat maar gelaten. Daarna nog de nodige muziek erbij, ook niet gemakkelijk. Ik wens je alvast veel inspiratie toe.

Groetjes Caroline
30/05/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info