Terug naar overzicht
Forever love - Gary BarlowEngel van mijn hart - Marco Borsato
Hallowij, nemen Allegria van cirque du soleil en mijn favoriet Ready for love india Arie de rest moet ik nog vinden...grtjs
Hey!Wij zijn vandaag één maand getrouwd!!! En wij hadden:* Bij het gemeentehuis:- Everything and more van Nathalia- de bruidsmars* Voor de kerk:- Intrede: She van Elvis Costello- Tijdens de viering: 'You are' van Dolly Parthon 'Ik heb je lief' van Paul de Leeuw 'Lopen op het water' van Marco Borsato 'Zie me graag' van Clouseau- Uittrede: Eveything van Michael BubbléSucces ermee!!!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Wij nemen:- The Day Brings van Brad- The Ship Song van Nick Cave- Une belle histoire van Michel Fugain- Here comes your man van The Pixies- The best is yet to come van Novastar- Poolijs van Bart PeetersSucces nog!
Hoi Vanessa,één van mijn vriendinnen heeft een prachtige stem en zal de volgende liedjes zingen tijdens de mis:- A whole new world van Celine Dion (Aladdin)- Kissing you van Des'Ree (Romeo & Juliet)- Everything van Michael Bubble- Your song van Elton John (Moulin Rouge)Intrede: Droomvlucht van Efteling (echt voor romantische zieltjes!)Uittrede: Another day van Jamie Lidell.Veel succes ermee!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
hey, als ik je een tip mag geven: niet kijken naar wat anderen gekozen hebben. kies liedjes die voor jullie een betekenis hebben of zangers/groepen die jullie mooi vinden. mijn ventje en ik wisten de helft van de nummers als 2 jaar voor hij mij ten huwelijk vroeg :-). die nummers zijn op onze lijven geschreven...
Gisteren heb ik op de radio ook nog een mooi nummer gehoord. Ik ken de titel en uitvoerder niet, maar het komt van een soundtrack van de film Shrek. Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
Dag VeraBedoel je misschien "Accidentely in love" van de counting crows? Is in elk geval een liedje uit de film shrek. Vind het zelf ook wel mooi.Groetjes Joke
Wij hadden gekozen voor klassiek muziek gebracht door een sopraan, echt een fantastische stem om kippevel van te krijgen. Intredelied: Bruidsmars (R. Wagner)Tussenzang: O mio babbino caro (G. Schicchi)Lied: Bist du bei mir (J.S. Bach)Offerandelied: Er, der Herrlichste von allen (R. Schumann)Communielied: Ave Maria (F. Schubert)Uittredelied Bruidsmars (F. Mendelssohn-Bartholdy)
Bij ons is het geworden:Intrede: Angels (Robbie Williams)Tussenzang: Your song (Elton John)Huwelijkslied: The promise you made ( Cock Robin)Offerandelied: Wat zie ik je graag ( Mozaïek)Communielied: Iris ( Goo goo Dolls)Uitredelied: i'll be there for you ( The rembrandts)