Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Chelsy of jozefien de feyter?

25-11-2008 20:04:12
Hey,

Wij zijn aan het twijfelen tussen chelsy of jozefien de feyter voot te komen zingen in de kerk.
Ze zijn nog beide vrij op onze huwelijksdag maar we kunnen maar niet kiezen.
Jullie raad is meer dan welkom!

Alvast bedankt!!

Vanessa
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 765

Cindy

Meld misbruik25-11-2008 20:59:36

wij hebben gekozen voor Jozefien de feyter, maar Chelsy ken ik nie, dus ik kan niet vergelijken. ik heb in ieder geval nog geen spijt van onze beslissing
groetjes

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik26-11-2008 10:07:06

wij hebben ook gekozen voor jozefien. we zijn al een keer gaan kijken naar een mis waarin ze zong en ook al een gesprekje gehad met haar.
we zien het volledig zitten dat zij op onze dag de muziek zal verzorgen.

groetjes ellen

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik27-11-2008 10:07:12

Wij twijfelden ook tussen chelsy en nog iemand anders (soulroom). Denk dat je beide niet kan vergelijken. Voor Chelsy is dit denk zogoed als haar fulltime job. Dat zie je trouwens ook aan haar prijs. Dus haar 'gezang' is ook heel professioneel. Heb haar al eens gehoord in een andere viering en 't is prachtig, nog nooit iemand mooier horen zingen in mis. Ze zingt echt feilloos en je hoort dat ze een 200% geschoolde stem heeft. Toch hebben we niet voor haar gekozen. Ze was namelijk 2x zo duur als soulroom, maar ook al vonden we ze supergoed, we vonden ze nu ook weer niet 2x zo goed als soulroom. Dus 't hangt er beetje vanaf wat je wil uitgeven...

lies
18-9-2009
 Meld misbruik28-11-2008 14:25:58

hallo

hoeveel betaal je eigenlijk voor een live zanger/zangeres tijdens een viering?

we zijn van plan om ook eens rond te kijken voor live muziek

groetjes

lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...