Terug naar overzicht
wij hebben gekozen voor Jozefien de feyter, maar Chelsy ken ik nie, dus ik kan niet vergelijken. ik heb in ieder geval nog geen spijt van onze beslissinggroetjes
wij hebben ook gekozen voor jozefien. we zijn al een keer gaan kijken naar een mis waarin ze zong en ook al een gesprekje gehad met haar. we zien het volledig zitten dat zij op onze dag de muziek zal verzorgen. groetjes ellen
Wij twijfelden ook tussen chelsy en nog iemand anders (soulroom). Denk dat je beide niet kan vergelijken. Voor Chelsy is dit denk zogoed als haar fulltime job. Dat zie je trouwens ook aan haar prijs. Dus haar 'gezang' is ook heel professioneel. Heb haar al eens gehoord in een andere viering en 't is prachtig, nog nooit iemand mooier horen zingen in mis. Ze zingt echt feilloos en je hoort dat ze een 200% geschoolde stem heeft. Toch hebben we niet voor haar gekozen. Ze was namelijk 2x zo duur als soulroom, maar ook al vonden we ze supergoed, we vonden ze nu ook weer niet 2x zo goed als soulroom. Dus 't hangt er beetje vanaf wat je wil uitgeven...
hallo hoeveel betaal je eigenlijk voor een live zanger/zangeres tijdens een viering?we zijn van plan om ook eens rond te kijken voor live muziekgroetjes lies