TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
benny
|
25-11-2008 21:35:58
beste chantal het hoeft geen nummer te zijn waarin de bedanking wordt bezongen een intrumentaal nummer daar kan je nooit fout mee doen of ode to my family the granberies ,la vita e bella noa ,groetjes benny discobar the maxx@telenet.be
|
|
funfoto
|
25-11-2008 21:47:12
|
|
Heidi
13-9-2008
|
26-11-2008 9:05:50
'thuis' van guus meeuwis is ook een heeeel mooi. Dit hebben wij gebruikt voor de bedanking...
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
Patricia
14-2-2009
|
26-11-2008 13:42:44
benny: hoewel Ode to my family een heel mooi nummer is, is de rest van de tekst misschien wel niet zo gepast op een huwelijk...? (gaat over iemand die zich ongelukkig/onbemind/onopgemerkt voelt en met een beetje heimwee terugkijkt op de periode toen zij als kind gelukkig was in het gezin)
|
|
Chantal
10-7-2008
|
26-11-2008 13:45:34
idd patricia, is niet echt geschikt. Het mag ook echter een ander liedje zijn waarin niks over ouders voorkomt, bv thank you for loving me. Alleen wordt die tekst ook gericht aan een partner en das dan weer minder elk idee is welkom groetjes, chantal
|
|
Chantal
10-7-2008
|
26-11-2008 18:37:33
Wat denken jullie van "I turn to you" van christina aguilera?
|
|
bianca
28-6-2012
|
26-11-2008 21:14:07
alanis morissette thank you
mooi, hulmut lotti thank you
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
26-11-2008 22:15:46
Raise van Westlife of Betty Midler? wij hebben dit ook genomen en geloof me mn mam hield t niet droog :)
xxx Stephanie alleenvanmij@live.be
|
|
Mieke
|
14-1-2009 18:08:03
Ik ben ooit naar een viering geweest waar ze Days van The Kinks als danklied voor de ouders speelden. Dit is een heel mooi nummer (volgens mijn bescheiden mening dan ;-) en de tekst is heel toepasselijk:
Thank you for the days, Those endless days, those sacred days you gave me. I'm thinking of the days, I won't forget a single day, believe me.
I bless the light, I bless the light that lights on you believe me. And though you're gone, You're with me every single day, believe me.
Days I'll remember all my life, Days when you can't see wrong from right. You took my life, But then I knew that very soon you'd leave me, But it's all right, Now I'm not frightened of this world, believe me.
I wish today could be tomorrow, The night is dark, It just brings sorrow, let it wait.
Groetjes,
Mieke
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|