Terug naar overzicht
hey,wij hebben ook deze gekozen voor de openingsdans.je kan gewoon ingeven op google teksten eros ramazzotti en daar vind je alle teksten met vertaling.groetjes daisy en lieven 25/09/2009
Hey Daisy en LievenBedankt, heb het gevonden en de tekst is zeer mooi, dit wordt het!!!Veel succes op 25/09! (wij trouwen 16/05)Chantal
Wij zijn ook nog een openingsdans aan het zoeken. We hadden al enkele mogelijkheden gevonden. Maar I belong to you valt bij ons al af omdat onze dansleraar direct iets had van oh nee. Niet nog eens. Blijkbaar wordt dit liedje héél véél genomen. Ik heb dan toch liever iets een beetje specialer. Maar dat is aan jullie hé... Het heeft inderdaad wel een hele mooie tekst. Wij denken nog aan: I belong to you van Barbara DexMy baby you van Marc AnthonyIt is you van Dana GloverEverytime we touch van Maggie ReillyAll for love van Brian Adams, sting en Rod Steward...
Ik wil me nu niet meer verdedigenIk zal de obstakels in mezelf overwinnen ...Mijn moeilijkste momenten voor jouEr is geen redenEr is geen logische verklaringHet is glashelderIk hoor je stemEn alle duisternis verdwijntElke keer dat ik in jouw ogen kijkDoe je me van je houdenDeze winter zal eindigenIk hou echt van jeBuiten en binnen in mijHoe jij me van je doet houdenMet al zijn moeilijkhedenIk hou echt van jeIk hoor jou toeJij hoort mij toeVoor altijdIk wil jeSchat, ik wil jeEn ik dacht dat jij zou moeten wetenDat ik geloofJe bent de windDie onder mijn vleugels isIk hoor jou toeJij hoort mij toeIk heb op steile gedachten gewandeldJij bent mijn fantasieOver eenzaamhedenEn droge woestijnenJij bent mijn zachte briesOp het ritme van jouw passieNu zal ik levenEn ik zal je nooit laten gaanIk zal de liefde overlopenJij bent het stukjeDat me compleet maaktDe golven van zijn ogenblikkenIk kan je in mijn ziel voelenDiep zoals oceanenVoor jou zal ik de angsten overwinnenDie ik voelWat branden ze in meDe woorden die ik niet meer heb gezegd, weet je ...Ik wil jeSchat, ik wil jeEn ik dacht dat je zou moeten wetenDat ik geloofWe zijn flitsen in de stilteIk hoor jou toeJij hoort mij toeJe bent de windDie onder mijn vleugels isIk hoor jou toeJij hoort mij toeNu voel ik jeIk zal voor altijd horenBij jou
@ Carolina,It is you van schrek vind ik een heel mooi liedje! Had het ook graag gewillen maar mijn ventje vindt dit een zaagliedje :'(@ Chantel,Heel mooie keuze!!!Groetjes, Laura
chantal , ik vindt een practig liedje maar dat zal er wel aan liggen dat wij dat op onze trouwdag ook hadden als openingsdans grt karolien08/08/2008