Terug naar overzicht
Hey Liesbet,Ik kan je wel helpen..;dorina1@live.beMet vriendelijke groeten,Dorina
als je een visagiste zoekt ben je aan het juiste adres!Anita daniëls is een dame uit Kermt en zij doet dat fantastisch! Zij doet de make-up van danssterren, miss belgië en dus ook TV sterren. Je kan echt niemand beter hebben als haar. Zij doet haar werk echt perfect en neemt heel veel tijd. Mijn zus is vorig jaar getrouwd en zij heeft haar en de suite helemaal onder handen genomen. Je bent gewoon niet meer herkenbaar, als je dat wil tenminste want ze speelt er echt op in wat je wil. Je moet een foto van je kleed meenemen, ze vraagt ook of je gewoon bent van make-up te dragen, enz. Volgend jaar trouw ik en zij was de eerste die in mijn agenda vast stond! Ze is ook helemaal niet duur. iets van een 20 EUr voor proef en 30 EUR voor de dag zelf en besteed zeker 1.5u de tijd voor je. Ze heeft ook 1 keer mijn haar opgestoken en dat was ook prachtig maar ik weet niet of ze dat doet voor de trouw. Als je belt, zeg dat ik jou gestuurd heb! haar site is: http://www.nitastylishdancewear.be Doen, doen, doen!Katrien Ruttenwww.philippe-katrien.bruiloftsite.nl