Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer om het costume van de man?

26-11-2008 12:21:42
Hey iedereen,

Hoe lang ga je best kijken voor het costume van de man? Ik heb daar eigenlijk geen flauw idee van. We trouwen in mei. Ik had mss ook gedacht even solden af te wachten (hoewel ik niet weet of dat ook voor costumes echt geld). Ik zou gaan zien bij Cafe Costume, Labaere Zottegem,... Andere ideetjes zijn ook steeds welkom.

Cynthia
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1051

s
1-6-2007
 Meld misbruik26-11-2008 13:39:07

Wij hebben alles nogal heel erg laat geregeld, dus misschien is mijn advies daarom niet goed, maar ik zou wachten tot de solden in januari.
Hugo Boss en andere grotere merken hun pakken worden dan echt wel betaalbaar en je weet maar nooit of er iets bij zit dat je aanstaat. Van Boss weet ik dat je op hun kostums snel 200 euro korting kan hebben.
Vallen de januari solden tegen, heb je in februari nog tijd genoeg om tegen mei gekleed te zijn, he.

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik26-11-2008 13:39:33

Wij zijn het veel vroeger gaan halen, maa ik denk dat de normale tijdspanne bij Cafe Costume 2/3 maanden is.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik26-11-2008 14:19:53

Wij zijn vorig jaar in mei getrouwd en mijn man is in december voor de eerste keer gaan kijken naar een kostuum.
Hij had een vast adres en moest dus geen winkels afschuimen, maar hij heeft uiteindelijk nog de nieuwe collectie afgewacht in januari en daaruit gekozen.
Een man kan iets langer wachten dan een vrouw hé, de retouches aan een kostuum zijn niet zo moeilijk als die aan een trouwkleed.

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik26-11-2008 15:03:08

Misschien eens gaan navragen in de winkel zelf, die mensen weten of er nog nieuwe collecties op komst zijn, of er kortingen zullen zijn en hoelang je moet wachten op het kostuum.

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik27-11-2008 9:40:08

Wij zijn gisteren voor eerste keer gaan passen. Dit is redelijk vroeg (maar ook niet te vroeg), maar voor ons is dit door andere omstandigheden. Vermits wij huren, liet de mevr van de winkel toch weten dat iedereen van de suite moet langskomen tegen ten laatste eind februari om alle maten op te nemen. Indien je alles wil kopen, zou ik idd mss ook nog eerst es de solden afwachten. Mss kan je nu al eens rondkijken wat je graag ziet en dan terug gaan in de solden?? En dan beslissen wat je koopt.
Wij trouwen ook in mei.

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik27-11-2008 12:11:31

Hey,

Mss een stomme tip, maar moest je een beetje willen besparen op een kostuum zou ik je aanraden om naar Maasmechelen village te gaan. Ze hebben daar super mooie kostuums italiaanse makkelij en vaak ben je voor 200 euro gesteld.
Ok het is mss wel outlet maar een kostuum gaat niet na een jaar volledig uit de mode. Een kostuum is pas na 5 jaar uit.

Wij gaan in januari kijken en trouwen op 8 mei.

Groetjes.
www.joost-mandy.bruiloftsite.nl

ilse
18-5-2009
 Meld misbruik2-12-2008 12:37:51

@Evi, ik ben ook op zoek naar een adres waar de costuums kunnen huren. Waar komt dat van jullie vandaan?
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info