Terug naar overzicht
Hallokes,Wij hebben de kostuums van mijn ventje, kindjes en suite gehuurd bij Style Tailors in Brasschaat...www.styletailors.com Het zijn zo jaquets (zo een gijs gestreepte broek, gillet, smokinghemd, vest, hoed en handschoenen) voor iedereen, zelfs voor de kids!Zijn super vriendelijke...wij zijn nergens anders gegaan omdat mijn stiefvader 2.10m is dus is niet zo veel keuze hé ;-)Alleen het hemd moesten we wel kopen...Wat heb jij in gedachten?Groetjes,Debby8-8-2009
AlohaMercikes voor de info! We hebben er eigenlijk nog geen idee van... Maar hetzelfde komt altijd terug bij mijn verloofde: een grijze vest met licht hemd en lichte das :-)Maar van model of structuur hebben we totaal geen idee, ik denk dat we dat pas terplaatse zullen weten. Of dankzij u hebben we er mss sebiet al een beter beeld van als ik hun website vind.Ideaal dat ze daar op pakjes hebben voor de kindjes, zo schattig!Ik ga direct eens zoeken, se... Heb jij je verloofde zijn costuum op voorhand gezien?xxx
Hihi, amai ik ben weer goed bezig, je hebt de website er al bij gezet zie ik :-)
Ja zene, omdat wij met onze 2 kindjes zaten 7 en 4 jaar, zei mijn vriend dat ik ook maar mee moest...deed me toch wel iets zene, maar ja was nog niet direct zijn maat...dus is nog niet af en uiteindelijk, moesten de kids toch niet mee, want die groeien nog hé haha...Ik moet wel zeggen, dat de prijzen toch wel hoger liggen dan we op de verschillende sites hebben gezien...maar ja ten opzichte van mijn kleed is dat niets hé..hahaEr is wel veel keuze daar..en dat meisje helpt je ook echt heel goed...ze weet waarover ze spreekt, want ik heb al vernomen dat mensen niet altijd weten waarover ze spreken, als ze in zo een winkel staan ;-)Van waar zijn jullie en wanneer gaan jullie trouwen?groetjes,Debby8-8-2009