Terug naar overzicht
Er bestaan van die kleine flesjes, Dr. Johnson of zoiets, specifiek voor bepaalde vlekken. Er zal er ook wel eentje bestaan speciaal voor olie.
ooooo els da meende niet.oei ik denk wel dat daar iets voor bestaat zenne.en anders op den dag zelf een beetje bij verven ofzo. ik weet het niet zenne.ik hoop dat het in orde komt zennegrts cindy
Hey dit klinkt misschien heel gek maar je kunt ook proberen met remmen reiniger.Probeer eerst iets uit de winkel, indien je de vlek er niet uitkrijgt dan lukt het wel met remmen reiniger. Mijn vriend is mecanieker en ik had eens een vlek op mijn lievelings trui en mijn moeder had al met vanalles geprobeerd, toen zei mijn vriend probeer eens met dit (als het mislukte maakte het toch niets uit want ik kon de trui met vlek toch niet meer aan) en het is er helemaal uitgegaan. Je ziet er niks meer van.Nog veel succesTiziana
Dr. Beeckman is het. Kleine groene flesjes die inderdaad voor verschillende vlekken een aangepaste vlekkentovenaar hebben en echt wonderlijk werken. Probeer misschien eerst eens op een stukje stof dat je overhebt. Een vlek is minder erg dan een gat dat erin brandt door een of ander product. Veel suc6.
heyik heb met van die vlekkentovenaar geprobeerd tegen de olie, dat haalt de olie wel weg, maar geeft toch een klein kleurverschil, maar ik heb mijn kleed even provisoir in elkaar geflansd, en het valt netjes allemaal weg in de naad, dus de ramp is nog niet geschied.. het kleed ziet er fantastisch uit joh, en dat helemaal zelf gemaakt ;-)
alle els ik ben blij voor u zennehet komt allemaal wel inorde.en zeg laat het eens zien hegrts 10.06.2006 cindy van de mail