Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een speciale verrassing voor mijn ventje... OPROEP

26-11-2008 14:19:02
Hey medebruidjes,
Ik trouw volgend jaar in augustus. Maar ik wil mijn ventje tijdens de feestdagen eens op een speciale manier verrassen.
Ik heb daarvoor contact opgenomen met de fotograaf die onze reportage zal maken, voor een romantische (misschien ook wat gewaagde) fotoshoot. Hij zal dan een klein fotoboekje maken dat mijn ventje op nieuwjaar zal krijgen.
Mijn fotograaf heeft hiervoor "Engelen aan de waterkant" (een ed & breakfast in Gent). Een heel romantische locatie (kijk eens op www.engelenaandewaterkant.be )
Mijn fotograaf wil de fotoshoot + minialbum doen voor €100. Het probleem is dat de huur van de locatie nog eens zoveel kost.
Als er nu nog bruidjes zouden zijn die op die manier hun ventje eens willen verrassen, kan de prijs voor de locatie gedeeld worden. Dank wordt het volgens mijn toch wel heel voordelig.
't Is maar een vraag en mischien ook een leuke suggestie...
Mail me als je interesse hebt : tinkelbel@mail.be
(De fotoshoot zal doorgaan op maandag 15 december namiddag of avond)
Groetjes,
Tine

Tine
12-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 950

katelijne

Meld misbruik26-11-2008 14:29:24

ik heb je gemaild!

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik26-11-2008 16:32:00

Hey!

Ik zie dit best wel zitten.
Kan je wat meer info doormailen aub.

Grts,
Natalie

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-11-2008 10:57:34

Hey,

misschien een beetje naast de kwestie, maar: ben je wel zeker dat je verloofde dit op prijs zal stellen? Ik heb enkele jaren geleden zo'n fotoshoot gedaan toen mijn ventje in het buitenland zat. Ik wilde hem verrassen met mooie lingeriefoto's van mezelf, maar hij was heel erg boos. Hij vond het erg dat een andere man mij in lingerie had gezien.

Nadien vond hij het wel erg mooie foto's, maar het was effe heel erg stressen.

Groetjes,
Lieve

Stefanie
14-10-2009
 Meld misbruik27-11-2008 11:21:57

Ik heb een paar maanden geleden voor mijn huwelijk ook zo'n fotoshoot laten doen. Mijn man (toen mijn verloofde) was super verrast en was er bijzonder blij mee.
Mijn man vond het helemaal niet erg dat een andere man mij naakt had gezien.
Hij is toch ook niet jaloers als ik bij de gynaecoloog ga. Ik weet wel dat dit niet het zelfde is. Maar een goeie fotograaf doet zijn werk toch ook heel professioneel.
Ik heb de fotoshoot laten doen door artexpo (die ook op deze site staat bij het lijstje fotografen). Die man heel heel professioneel gewerkt. Ik heb me van het begin tot het einde op mijn gemak gevoeld.
En de foto's waren heel subtiel en prachtig. Mijn man heeft zelfs een foto laten afdrukken op canvas en die hangt in zijn spreekkamer. Een echte kunstfoto.
Als je je verloofde of je man wil verrassen, is zo'n fotoshoot echt het overwegen waard. Ik ga het zeker nog eens doen.
Grt.
Stef

Tine
12-2-2011
 Meld misbruik27-11-2008 22:20:34

Stefanie, bedankt voor je reactie. Op 15 december doe ik (en reeds iemand anders) de shoot met dezelfde fotograaf als die van jou.
Dat belooft.
Tine

Dorien

Meld misbruik28-11-2008 16:32:58

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...