Terug naar overzicht
Hoi,Prijs : geen idee.Ik denk wel dat we de onze gaan halen bij Kaarsen Bert in Gent.We hebben wel nog wat tijd, want trouwen pas in september.Groetjes
KoekoekWij hebben onze kaars besteld bij onze ceremoniemeester. Hij maakt ze zelf. Het zijn onze initialen van onze namen. Echt super! De prijs was 100 euro, maar dat hadden we er voor over.Groetjes
Hallo,Wij hebben onze kaars in een kaarsenwinkel in Hasselt gehaald. Héél mooi! Is een soort kubus met 4 lonten in omdat ze zo groot is. Onze namen en de trouwdatum staat erop. Wij hebben hiervoor ongeveer 13 euro betaald.Groetjes,Katrien19/06/2009
Wij zijn in een winkel geweest die aan de abdij van Dendermonde hangt. Ze verkopen er allerlei religieuze spullen (tot hosties toe). Heel mooie vormen van kaarsen. Wij hebben een in de vorm van een pyramide genomen. De prijs herinner ik me niet meer.
wij gaan langsgaan bij joka kaarsen in roeselare, heb nog geen idee van de prijs, maar heb zo'n 40 euro meegerekend in ons budget, denk wel dat dit zeker voldoende zal zijn,groetjes
Hallo, ik weet niet vanwaar je bent, maar in Lummen (bekend van het klaverblad) is er een super mooie winkel waar men kaarsen verkoopt. Dit is de website: http://www.kaarskesprocessie.be De prijzen verschillen sterk naargelang het model, maar wij zagen een model met theelichtjes in zodat we onze huwelijkskaars niet echt opbranden, en dit kwam denk ik op 20 euro! Je kan er ook nog een foto op laten zetten (ook nog NA je trouw) en ook namen, datum en tekst kan je erop zetten! Een aanrader! Succes ermee, Evelien!