Terug naar overzicht
Beste Annelies,Veel succes voor morgen. Onze grote dag was afgelopen zaterdag. Ik was ook helemaal niet zenuwachtig tot ik mijn bruidegom zag aankomen, toen stond ik letterlijk te trillen op mijn benen. Wij hadden ook geen volle zon. Ik ben 's morgens zelfs in de regen naar de kapper vertrokken. Het belangrijkste is dat je ervan geniet. De dag is supersnel voorbij, dus niet vergeten om een momentje voor jullie zelf te houden!!!Veel succes!!!!Ann
Veel plezier en geniet ervan!! Denk niet te veel aan het weer, dat komt wel goed. Laat ons weten hoe het geweest is. Groetjes Cindy 24/06/2006
Geniet er van morgen, en hou de zenuwen onder controle!!Zullen ook een zonnedansje doen voor jullie, hopelijk helpt het!Volgende week zaterdag is het onze beurt en ik voel het toch wel al kriebelen hoor...
hallo,veel plezier morgen, en genieten hoor!en bedenk dat elke druppel regen, een traan is die je niet zal huilen tijdens je huwelijk.ik denk dat ik volgende week deze tijd al helemaal vol stress loop. Knap dat jij zo rustig blijft.groetjessandy16/07/2005
Veel plezier morgen!Geniet ervan!
Hoi Annelies,Geniet ervan!! Echt niet inzitten over het weer; Je hebt zoveel andere dingen om van te genieten dat het je gewoon niet opvalt.Diep ademhalen en genieten!!!Groetjes Miekeal 5 dagen getrouwd (2/07/05)
Heel veel succes morgen en ik denk dat het nog zal meevallen het weer hoor, 24 graden en kans op een onweersbui, maar het kan evengoed heel de dag droog zijn en 24 graden is nu niet direct koud hé. Geniet gewoon van de dag! groetjessofie