Terug naar overzicht
Heeft je lengte er iets mee te maken dat je je smaak van jurk niet vindt?Ik ben 1m54. Ik vind echt verschillende jurken prachtig. En wees gerust, ze maken die zodanig mooi op jou maat dat het prefect zit!
Linea Lin in Lochristi, maakt ook eigen ontwerpenwww.linealin.be
mijn kleed is ook van isabelle in gent, tot nu toe erg tevreden!
Hey,ik ben 1m53. Ik denk dat het vooral belanrijk is dat d rok niet te pompeus is. Ik laat zelf mijn jurl maken bij couture veronique in beernnem en heb ook al goede dingen gehoord over stoffen suère.succes
Hallo,Ik heb mijn jurk gehaald bij Mia Monta in Zottegem. Heb hem wel niet op maat laten maken. Maar ze maken daar welk jurken op maat. Ze zijn daar wel vriendelijk en behulpzaam. www.miamonta.be . Veel succes bij het zoeken naar een jurk.Groeten, Annelies.
een ontwerpster uit het gentse, een vriendin was daar zeer lovend vanmeer info op www.heidelinde.be veel succes ermee
Hallo Sabrina,Als je op zoek bent naar een ontwerpster dan kan ik je November Styling aanraden. Ik heb uiteindelijk zelf ook gekozen voor November Styling. Zij is een gediplomeerd ontwerpster en styliste, en heeft op haar site voldoende voorbeeldjes. Tijdens ons kennismakingsgesprek heeft zij op basis van mijn ideeën schetsen gemaakt, terwijl ik in haar uitgebreid gamma aan stofstalen (dure en minder dure stoffen) en kleuren een keuze kon maken. Ik ben heel tevreden van de dienstverlening en ze is ook heel flexibel om mij te ontvangen. Ze is ook tot bij mij thuis gekomen voor dat eerste vrijblijvende gesprek. Bovendien zijn haar prijzen heel betaalbaar!Veel succes,Groetjes, Natasha