TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sophie
14-8-2010
|
27-11-2008 15:12:13
dag katleen,
in halle (vlaams-brabant) is een stoffenwinkel waar je een kleed kan laten maken. je beschrijft het kleed, toont het in een boekje of geeft hen een patroon en zij maken het! ik heb daar eens een suitekleed laten maken. het kostte mij veel minder dan in een bruidswinkel en het resultaat mag er zijn! de naam van de winkel ben ik vergeten. de winkel ligt in de Auguste De Maeghtlaan te Halle. net aan het kruispunt met de Ninoofsesteenweg. Hopelijk ben je er iets mee! Veel succes! Sophie
|
|
sanne
25-7-2009
|
28-11-2008 10:14:34
mijn zus had haar kleedje voor het huwelijk van een vriendin in de INNO gevonden. Voor 80 euro...
|
|
sanne
25-7-2009
|
28-11-2008 10:15:12
oeps sorry, bij het verkeerde gepost!
|
|
Jill
24-1-2010
|
30-11-2008 21:13:31
Hey Katleen,
Mijn vriendin is naaister van opleiding en heeft al ervaring met het maken/ontwerpen van bruidsjurken. Ze woont in Putte bij Mechelen maar je kan er misschien wel eens contact mee opnemen.Haar naam is Rebekka en hier is alvast haar emailadres: rebekka258@hotmail.com
Veel succes nog met je zoektocht en de voorbereidingen van je droomhuwelijk !
Groetjes,
Jill
|
|
Natasha
1-2-2010
|
16-12-2008 15:10:24
Hallo Katleen,
Ik had onmiddellijk besloten om mijn jurk te laten ontwerpen op maat. Ik heb uiteindelijk gekozen voor November Styling. Zij is een gediplomeerd ontwerpster en styliste, en heeft op haar site voldoende voorbeeldjes. Tijdens ons kennismakingsgesprek heeft zij op basis van mijn ideeën schetsen gemaakt, terwijl ik in haar uitgebreid gamma aan stofstalen en kleuren een keuze kon maken. Ik ben heel tevreden van de dienstverlening en ze is ook heel flexibel om mij te ontvangen. Ze is ook tot bij mij thuis gekomen voor dat eerste vrijblijvende gesprek. Bovendien zijn haar prijzen heel betaalbaar!
Groetjes, Natasha
|
|
Anja
|
16-12-2008 16:59:35
na lang zoeken heb ik eindelijk mijn trouwjurk gevonden en zag je berichtje hier op de site. Als ik dat zag dacht ik er meteen aan dat ik ook héél lang heb moeten zoeken. En toch iets romantisch gevonden heb, met handschoentjes, echt romantisch en je zou het met de jaren '50 kunnen vergelijken maar dan modern ;-) Wou je toch even laten weten dat merk Bellice echt zoiets is.
Mijn trouwfeest is afgelast, dus een nooit gedragen kleed 'Belice' heb ik te koop. Is in 2 stuks, zilverwit, modern, maatje 38 Ondertussen is het kleed gearriveerd in de winkel maar trouwfeest afgelast... http://www.hitched.co.uk/fashion/FashionSupplier.aspx/w... dresses/Bellice/BB7750/ Het kleed is nog niet op maat gemaakt en kan nog volledig aangepast worden aan de lengte van de persoon. Aankoop kleed, originele prijs 1350 euro + romantische handschoenen erbij +- 50 euro (streek West-Vl) groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|